RamGuy Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Funker Saint's Row 2 hos deg? :o Det er bare ikke rettferdig!! Noen som har fått tak på build 7025? (trenger ikke å si fra hvor eller hvordan, bare lurer på om den er ute i det fri enda?) Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Funker Saint's Row 2 hos deg? :oDet er bare ikke rettferdig!! Noen som har fått tak på build 7025? (trenger ikke å si fra hvor eller hvordan, bare lurer på om den er ute i det fri enda?) Du får satse på Server r2 så kanskje Saint's row funker hos deg også Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Er det noen nyere spill dere med win 7 ikkje får til å funke eller? Har testet og fungerer: Masseffekt GTA 4 Farcry2 CoDWaW Zombies (Følger med spillet, så burde jo funke, Hvertfall å legge inn egne maps, har gjort det samma som i Vista, der funker det helt perfekt ) Selvfølgelig har jeg det Spesielt GTAIV er jo et herk å installere (gjelder forøvrig uansett operativsystem!) Men verken Win2k, WinXP eller Vista modus fungerer Fikk innstalert GTA IV ved å browse dvd 1, finne fram til gta iv setup, sette comp mode xp på den EDIT: Leif Endret 30. januar 2009 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
IP Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 En liten gladnyhet til dere hardcore-gamere : Sims2, alle Josefine- og Labbe Langøre-spillene jeg har prøvd fungerer i Win7. IP Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 En liten gladnyhet til dere hardcore-gamere : Sims2, alle Josefine- og Labbe Langøre-spillene jeg har prøvd fungerer i Win7. IP Nå får jeg sove i natt også Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, vi ringte MS support på jobben i stad, og spurte hvorfor de hadde valgt en fisk som bakgrunn xD Tok det opp på mobilen, så kommer nok en youtube link iløpet av helga ;p Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Har ikke lest i tråden, men er det bare jeg som synes at skjermen ble mye skarpere og lysere etter at jeg innstallerte Windows 7? Endret 30. januar 2009 av Slettet-yzDjfSSl Lenke til kommentar
Kongen av Lassa Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Har ikke lest i tråden, men er det bare jeg som synes at skjermen ble mye skarpere og lysere etter at jeg innstallerte Windows 7? Hvis den ble lysere er det fordi brightness'en til skjermen er satt høyere enn det du er vant til. Du kan endre det i Power Options i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Nei, men jeg har alltid hatt den på 100%. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Mangler en bug i listen og det er Multiprocessor_Configuration_Not_Supported buggen med X64 varianten. Det funker med 32 bit men på de fleste X64 og Intel oppsettene med flere CPU kjerner så blir det full stopp før du noensinne kommer igang med installasjonen. Dette må nevnes i første post. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Haha, vi ringte MS support på jobben i stad, og spurte hvorfor de hadde valgt en fisk som bakgrunn xDTok det opp på mobilen, så kommer nok en youtube link iløpet av helga ;p Svaret er kommet for lenge siden. Har ikke lest i tråden, men er det bare jeg som synes at skjermen ble mye skarpere og lysere etter at jeg innstallerte Windows 7? Den ble det med meg også. 7 er herlig. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Fisken er jo en betta fisk da Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Noen som har prøvd buil 7025? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Den er vel ikke en gang lekket, men om den finnes så vil jeg gjerne prøve den. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 BETA OS's are not supported by Even Balance. Anyone posting about Windows beta's not be supported by Punk Buster will have their thread locked with a link to this post. Even Balance has stated they will not support BETA OS's period. Were not Even Balance so it's no use whinnying about this on this forum. Use their ticket system to voice your complaints, pro's and con's as to why you think this is wrong. HOOOOOOOOOORE!!!!!!!!!!!!!!! :devil: :angry: :grumpy: Blir kicka ut fra alle bf2 servere pga punkbuster! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Har ikke lest i tråden, men er det bare jeg som synes at skjermen ble mye skarpere og lysere etter at jeg innstallerte Windows 7? Hvis den ble lysere er det fordi brightness'en til skjermen er satt høyere enn det du er vant til. Du kan endre det i Power Options i kontrollpanelet. Er nok sant det som sies. Merket forskjell da jeg hadde dualboot med XP at lysstyrken (ikke brightness) var bedre i W7. Dunno why Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2009 Satser bare på at virtualbox snart kommer med støtte for widescreen, irriterende å ikke kunne få brukt hele skjermen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Satser bare på at virtualbox snart kommer med støtte for widescreen, irriterende å ikke kunne få brukt hele skjermen. virtualbox støtter ALT av oppløsninger, så lenge du har instalert guest addissions. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 Er det flere som sliter med at X64 versjonen ikke funker? Altså at de ikke får installert den? Har søkt litt og det virker å være ett seriøst problem så langt. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2009 fikk instalert det på den ene pc'n min uproblematisk. p35 e6300 2x512mb sata hardisk/dvd hd3850. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg