Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Klar over det, men nå har dette vært siden Catalyst 7-serien. Og de har holdt det "skjemaet" så langt.Ser rimelig offisielle ut http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx Rart. Står ikke listet når man velger produktdrivere. Men takk for den. edit: Når man velger den så blir versjonsnummeret 8.12. Så det kan ikke være riktig. Er noe feil på den ati siden, derfor: Guru3d.com Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 -rearm eller noe Off-topic: Ja, var en forumsnyhet for en stund siden Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Er noe feil på den ati siden, derfor: Guru3d.com Og som jeg sier, er ikke å finner der heller. Men nå gir jeg opp. Nok OT. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 http://www.techpowerup.com/downloads/Drivers/ATI_Catalyst/ Birger Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Er noe feil på den ati siden, derfor: Guru3d.com Og som jeg sier, er ikke å finner der heller. Men nå gir jeg opp. Nok OT. Ontopic http://forums.guru3d.com/forumdisplay.php?f=46 Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Noen andre som ikke har lyd på nudges etc på msn? Jeg hører ikke når jeg får meldinger eller nudges.. Reinstalering av headsetdriver+uønsket antall omstart av masking fikset problemet Endret 29. januar 2009 av HLSolbjorg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Gta 4 funker flott i server 2008 r2 med Catalyst 9.1 Hardware: e8500 @ 4,2 4870 512 Statistics Average FPS: 48.00 Duration: 37.06 sec CPU Usage: 84% System memory usage: 62% Video memory usage: 83% Graphics Settings Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: Very High Reflection Resolution: Very High Water Quality: Very High Shadow Quality: High View Distance: 24 Detail Distance: 36 Definition: Off VSync: Off Lenke til kommentar
anordne Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Blir en del plaget med at explorer henger seg når jeg skal er på vei til en ny side. Noen ganger må jeg bruke taskmanager for å fikset på det. Noen som har sett noen tips på dette? Ellers er jeg storfornøyd med win7, og det har virkelig pustet liv i mitt litt gamle, men gode laptop. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Som nevnt før, ved IE henger seg. Prøv å laste ned java, silverlight og adobe flash. Har hørt det skal hjelpe =) Kan ikke noen mekke en FAQ for WIN7? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Hmm.. eneste gangen jeg testet IE, så lastet jeg ned Opera Så IE har ikkje klikket hos meg enda Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 I dag fikk jeg styggeste problemet noen sinne med min Dell 9400 med W7. Jeg har kjørt windows 7 i flere mnd nå, og har ikke hatt noen problemer. Men når jeg kom hjem fra jobb i dag, var PCen min helt merkelig. Skjermen fryste seg, den flimra, viste masse rare farger, osvosvosv! Problemene stod rett og slett i kø, og var veldig periodiske. Jaja, tenkte jeg, og begynte å tenke om det var noen spesielle programmer jeg hadde installert i det siste eller noe, men nei. Jeg prøvde også å rulle tilbake skjermdriveren, hvilket heller ikke hadde noen effekt. Til slutt sjekket jeg windows update, og så til min overraskelse at windows update hadde installert 15-20 oppdateringer til Office 2007 tidligere i dag. Jeg avinstallerte Office 2007, og problemet forsvant! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har Office 2007 med alle oppdateringer uten problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har Office 2007 med alle oppdateringer uten problemer i det hele tatt. Ja, det varierer sikkert. Men maskinen har kjørt helt fint nå, etter jeg avinstallerte den pakken. Så merkelig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Er det noen nyere spill dere med win 7 ikkje får til å funke eller? Har testet og fungerer: Masseffekt GTA 4 Farcry2 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 I dag fikk jeg styggeste problemet noen sinne med min Dell 9400 med W7. Jeg har kjørt windows 7 i flere mnd nå, og har ikke hatt noen problemer. Men når jeg kom hjem fra jobb i dag, var PCen min helt merkelig. Skjermen fryste seg, den flimra, viste masse rare farger, osvosvosv! Problemene stod rett og slett i kø, og var veldig periodiske. Jaja, tenkte jeg, og begynte å tenke om det var noen spesielle programmer jeg hadde installert i det siste eller noe, men nei. Jeg prøvde også å rulle tilbake skjermdriveren, hvilket heller ikke hadde noen effekt. Til slutt sjekket jeg windows update, og så til min overraskelse at windows update hadde installert 15-20 oppdateringer til Office 2007 tidligere i dag. Jeg avinstallerte Office 2007, og problemet forsvant! Jeg har Office 2007 på min maskin som er begynt å trøble. Er det forresten ikke Microsoft som har laget Office 2007? Her også Office XP, så det kan kanskje være en løsning å avinstallere Office 2007, og heller gå for Office XP. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Er det noen nyere spill dere med win 7 ikkje får til å funke eller? Har testet og fungerer: Masseffekt GTA 4 Farcry2 Saint's Row 2 vil ikke starte i det hele tatt hos meg hvert fall Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Er det noen nyere spill dere med win 7 ikkje får til å funke eller? Har testet og fungerer: Masseffekt GTA 4 Farcry2 Saint's Row 2 vil ikke starte i det hele tatt hos meg hvert fall Testet compatibility modus med vista eller xp? For å få til Gta 4 måtte jeg ta compatibility modus med windows 2000 :!: + all you have to do is to copy xinput9_1_0.dll to your game folder. *teste Saint's Row 2 asap* Endret 29. januar 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Prøvd vista kompatabillitetsmodus? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Selvfølgelig har jeg det Spesielt GTAIV er jo et herk å installere (gjelder forøvrig uansett operativsystem!) Men verken Win2k, WinXP eller Vista modus fungerer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Selvfølgelig har jeg det Spesielt GTAIV er jo et herk å installere (gjelder forøvrig uansett operativsystem!) Men verken Win2k, WinXP eller Vista modus fungerer Funket på første forsøk hos meg. Bare satt på vista og admin, og det funka med en gang Server 2008 R2 her da... men det er jo nesten samme dritten Noen spill dere andre ikkje får til å fungere eller? Endret 29. januar 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg