Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Ahhh.. Jeg er lykkelig faktisk, en uventet følelse.

 

Da har jeg endelig blitt kvitt Vista og oppgradert til Windows 7 32bit, HERLIG FØLELSE. Alle som har Vista Home og Pro rekommenderes av meg til å oppgradere til Windows 7 selvom det bare er beta, det er en herlig følelse å bli kvitt Vista. Sitter her og installer CS 1.6, CS CZ og CS S med ett CPU forbruk på 25-30% Med Packard Bell Multimedia PC med 2.10ghz og 2g minne.

 

Windows 7 er anbefalt!

 

(PS: Aero shaken min funker ikke xD Jaja, den er ikke nødvending. Eller så er det bare jeg som ikke klarer å riste fort nok.)

 

EDIT: Fikk til Aero Shake xD

 

Btw: Får ikke stilt Counter Strike 1.6 over på 32bit, noen som vet fix?

 

Og, sorry for at jeg brukte Sitat, trodde jeg trykket Rediger men tydeligvis ikke.

Endret av Seizure
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahhh.. Jeg er lykkelig faktisk, en uventet følelse.

 

Da har jeg endelig blitt kvitt Vista og oppgradert til Windows 7 32bit, HERLIG FØLELSE. Alle som har Vista Home og Pro rekommenderes av meg til å oppgradere til Windows 7 selvom det bare er beta, det er en herlig følelse å bli kvitt Vista. Sitter her og installer CS 1.6, CS CZ og CS S med ett CPU forbruk på 25-30% Med Packard Bell Multimedia PC med 2.10ghz og 2g minne.

 

Windows 7 er anbefalt!

 

(PS: Aero shaken min funker ikke xD Jaja, den er ikke nødvending. Eller så er det bare jeg som ikke klarer å riste fort nok.)

Dette begynner å gå for langt. Ikke gjør dette om du ikke har noen tekniske kunnskaper. Selv om du ikke har problemer nå betyr det ikke at du ikke vil få det. Et beta-produkt skal aldri brukes på denne måten.

 

Noen som vet hvordan jeg får innstalert W7 (64bit) når jeg allerede har XP 32bit?.... helst dualboot, uten noen form for brenning eller minnepenner inne i bildet :wallbash:

Det går ikke.

 

man må ha os'et som skal instaleres på minnepenn/dvd...

 

Får heller ikke til aero shake :o

 

CoDWaW MODS funker heller ikke ._.

Kan de som ikke vet hvordan et betaprodukt brukes vennligst gi opp betatestingen? Ikke kom og klag her om ting ikke fungerer med forventninger om at ting skal fungere som et ferdig produkt. MS skulle aldri hatt en åpen betatesting slik som mange her bruker det.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg får innstalert W7 (64bit) når jeg allerede har XP 32bit?.... helst dualboot, uten noen form for brenning eller minnepenner inne i bildet :wallbash:

Det går ikke.

 

 

Jeg har tilgang på ei Vista 64bit plate, kan jeg ordne Dualboot mellom XP (Jeg har nå) og Vista 64, for så å innstalere W7 på Vista Delen?

Lenke til kommentar
hva er egentli vitsen med aero shake?

For trykkskjermer.

Jeg har tilgang på ei Vista 64bit plate, kan jeg ordne Dualboot mellom XP (Jeg har nå) og Vista 64, for så å innstalere W7 på Vista Delen?

Du kan, men virker fryktelig tungvindt. Hvorfor ikke skaffe deg en minnepenn eller en tom plate?

Endret av TCi
Lenke til kommentar
hva er egentli vitsen med aero shake?

For trykkskjermer.

Jeg har tilgang på ei Vista 64bit plate, kan jeg ordne Dualboot mellom XP (Jeg har nå) og Vista 64, for så å innstalere W7 på Vista Delen?

Du kan, men virker fryktelig tungvindt. Hvorfor ikke skaffe deg en minnepenn eller en tom plate?

 

 

3 ulike OS kan vel kanskje ikke være nødvendig. Hva med detsom en vil ta sikkerhetskopi av alt det? De må i alle fall være tungvint.

Lenke til kommentar

neon som vet om det er mulig å hente live mail men ikke msn ? jeg får det ikke til. jeg ønsker å bruke msn 8,5 men kan da ikke hente liva mail uten å oppdatere msn, grusomt irritrende.

 

jeg har testet mange forskjellige mail klienter men eneste jeg har vært fornøyd med er thunderbird ( utenom live mail da ).

Lenke til kommentar
neon som vet om det er mulig å hente live mail men ikke msn ? jeg får det ikke til. jeg ønsker å bruke msn 8,5 men kan da ikke hente liva mail uten å oppdatere msn, grusomt irritrende.

 

jeg har testet mange forskjellige mail klienter men eneste jeg har vært fornøyd med er thunderbird ( utenom live mail da ).

 

Hva mener du med å oppdatere msn?

 

Når jeg åpner mitt livemail program så åpnes ikke messenger i tillegg hvis det var det du mener?

Lenke til kommentar
jeg vil ha live mail programmet men jeg vil ikke oppdatere msn. altså mailen min funker fint i thunderbird men jeg ønsker å bruke live mail.

 

Men microsoft har jo satt det slik at jeg kan ikke innstalere live mail uten å oppdatere msn.

Kan du ikke velge hvilke Windows live komonenter du vil innstalere?

 

Evuentuelt kan du jo bruke et av MS sine andre eposklienter eller ta noe alternativt som thuderbird+webmail

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...