Seizure Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Ahhh.. Jeg er lykkelig faktisk, en uventet følelse. Da har jeg endelig blitt kvitt Vista og oppgradert til Windows 7 32bit, HERLIG FØLELSE. Alle som har Vista Home og Pro rekommenderes av meg til å oppgradere til Windows 7 selvom det bare er beta, det er en herlig følelse å bli kvitt Vista. Sitter her og installer CS 1.6, CS CZ og CS S med ett CPU forbruk på 25-30% Med Packard Bell Multimedia PC med 2.10ghz og 2g minne. Windows 7 er anbefalt! (PS: Aero shaken min funker ikke xD Jaja, den er ikke nødvending. Eller så er det bare jeg som ikke klarer å riste fort nok.) EDIT: Fikk til Aero Shake xD Btw: Får ikke stilt Counter Strike 1.6 over på 32bit, noen som vet fix? Og, sorry for at jeg brukte Sitat, trodde jeg trykket Rediger men tydeligvis ikke. Endret 24. januar 2009 av Seizure Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Nais. Gadd ikke spørre om det før i tråden, men mange windows installeringer feilet ofte når jeg startet dem. (f eks. wmp plugin og quicktime update). Men nå fikk jeg faktisk et svar når jeg trykka send inn knappen, og har fått fikset det vha command prompt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som vet hvordan jeg får innstalert W7 (64bit) når jeg allerede har XP 32bit?.... helst dualboot, uten noen form for brenning eller minnepenner inne i bildet Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 man må ha os'et som skal instaleres på minnepenn/dvd... Får heller ikke til aero shake :o CoDWaW MODS funker heller ikke ._. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 haha.. aeroshake var konge da testa just. Noen som har en komplett liste over nye funksjoner i w7? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Ahhh.. Jeg er lykkelig faktisk, en uventet følelse. Da har jeg endelig blitt kvitt Vista og oppgradert til Windows 7 32bit, HERLIG FØLELSE. Alle som har Vista Home og Pro rekommenderes av meg til å oppgradere til Windows 7 selvom det bare er beta, det er en herlig følelse å bli kvitt Vista. Sitter her og installer CS 1.6, CS CZ og CS S med ett CPU forbruk på 25-30% Med Packard Bell Multimedia PC med 2.10ghz og 2g minne. Windows 7 er anbefalt! (PS: Aero shaken min funker ikke xD Jaja, den er ikke nødvending. Eller så er det bare jeg som ikke klarer å riste fort nok.) Dette begynner å gå for langt. Ikke gjør dette om du ikke har noen tekniske kunnskaper. Selv om du ikke har problemer nå betyr det ikke at du ikke vil få det. Et beta-produkt skal aldri brukes på denne måten. Noen som vet hvordan jeg får innstalert W7 (64bit) når jeg allerede har XP 32bit?.... helst dualboot, uten noen form for brenning eller minnepenner inne i bildet Det går ikke. man må ha os'et som skal instaleres på minnepenn/dvd... Får heller ikke til aero shake :o CoDWaW MODS funker heller ikke ._. Kan de som ikke vet hvordan et betaprodukt brukes vennligst gi opp betatestingen? Ikke kom og klag her om ting ikke fungerer med forventninger om at ting skal fungere som et ferdig produkt. MS skulle aldri hatt en åpen betatesting slik som mange her bruker det. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Noen som vet hvordan jeg får innstalert W7 (64bit) når jeg allerede har XP 32bit?.... helst dualboot, uten noen form for brenning eller minnepenner inne i bildet Det går ikke. Jeg har tilgang på ei Vista 64bit plate, kan jeg ordne Dualboot mellom XP (Jeg har nå) og Vista 64, for så å innstalere W7 på Vista Delen? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 hva er egentli vitsen med aero shake? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 slippe å trykke win-d ? xD Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) hva er egentli vitsen med aero shake? For trykkskjermer. Jeg har tilgang på ei Vista 64bit plate, kan jeg ordne Dualboot mellom XP (Jeg har nå) og Vista 64, for så å innstalere W7 på Vista Delen? Du kan, men virker fryktelig tungvindt. Hvorfor ikke skaffe deg en minnepenn eller en tom plate? Endret 24. januar 2009 av TCi Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 hva er egentli vitsen med aero shake? For trykkskjermer. Jeg har tilgang på ei Vista 64bit plate, kan jeg ordne Dualboot mellom XP (Jeg har nå) og Vista 64, for så å innstalere W7 på Vista Delen? Du kan, men virker fryktelig tungvindt. Hvorfor ikke skaffe deg en minnepenn eller en tom plate? 3 ulike OS kan vel kanskje ikke være nødvendig. Hva med detsom en vil ta sikkerhetskopi av alt det? De må i alle fall være tungvint. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Edit: Fikk det til. Endret 24. januar 2009 av Rockie Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 neon som vet om det er mulig å hente live mail men ikke msn ? jeg får det ikke til. jeg ønsker å bruke msn 8,5 men kan da ikke hente liva mail uten å oppdatere msn, grusomt irritrende. jeg har testet mange forskjellige mail klienter men eneste jeg har vært fornøyd med er thunderbird ( utenom live mail da ). Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 Du kan få in Live mail i thunder bird med utvidelsen webmail, men har ikke fått satt den opp i 7 enda, så vet ikek om det fungerer. Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) jeg vil ha live mail programmet men jeg vil ikke oppdatere msn. altså mailen min funker fint i thunderbird men jeg ønsker å bruke live mail. Men microsoft har jo satt det slik at jeg kan ikke innstalere live mail uten å oppdatere msn. Endret 24. januar 2009 av Hercules Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 neon som vet om det er mulig å hente live mail men ikke msn ? jeg får det ikke til. jeg ønsker å bruke msn 8,5 men kan da ikke hente liva mail uten å oppdatere msn, grusomt irritrende. jeg har testet mange forskjellige mail klienter men eneste jeg har vært fornøyd med er thunderbird ( utenom live mail da ). Hva mener du med å oppdatere msn? Når jeg åpner mitt livemail program så åpnes ikke messenger i tillegg hvis det var det du mener? Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) nei, jeg skal hente mailprogrammet på live sida men kan ikke gjøre det uten at msn bli oppdtaert fra 8,5 til 9 som jeg ikke vil ha Endret 24. januar 2009 av Hercules Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) http://bildr.no/view/331989 WHAT? Hvorfor? Endret 24. januar 2009 av takZa Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 kan se ut som om du laster ned noe du ikke har program til å lese. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 24. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2009 jeg vil ha live mail programmet men jeg vil ikke oppdatere msn. altså mailen min funker fint i thunderbird men jeg ønsker å bruke live mail. Men microsoft har jo satt det slik at jeg kan ikke innstalere live mail uten å oppdatere msn. Kan du ikke velge hvilke Windows live komonenter du vil innstalere? Evuentuelt kan du jo bruke et av MS sine andre eposklienter eller ta noe alternativt som thuderbird+webmail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg