Kris Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Aner ikke prisen, men det kommer nok flere forskjellige versoner som pro, home osv. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Lasta ned og installerte det i forrige uke, lekte litt rundt med det men vil nå tilbake til XP, selvfølgelig går det ikke å installere det rett fra disken fordi XP er et eldre operativsystem. Formatere harddisken går heller ikke. Det er sperret så man ikke skal slette Windows med et uhell. Får heller ikke pcen til å boote fra CD. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
username882 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg bruker alltid linux cd'n til å formatere, og alle andre generelle ting med windows.. Ingen dumme errors, ingen filer i bruk, og du ka geerelt gjøre hva du vil, Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) @koots: Det du må gjøre er å komme deg inn på BIOS, for så sette CD-ROM-en din som første bootprioritet. Endret 22. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 @koots: Det du må gjøre er å komme deg inn på BIOS, for så sette CD-ROM-en din som første bootprioritet. Det eneste menyen jeg kan komme inn på før windows starter har fire alternativer, 2 av de er hvor lenge jeg skal ha muligheten til å komme inn på den menyen, om menyen i det hele tatt skal vises, den tredje går ikke an å forandre på og den siste har fire alternativer, har prøvd alle uten hell. Ett øyeblikk så kan jeg laste opp bilde som viser menyen. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 noen som vet hvorfor mods ikke vises i Call of Duty world at war? Starter opp singleplayer (zombie), velger mods, men zombie mod er ikke der :o Heller ingen custom mods.. mappen er fylt opp likt som i Vista, tok bare copy paste av mappen.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) @koots (igjen): Du var nok inne på innstillinger for Windows boot. Trykk DEL noen få sekunder etter at PC-en starter opp, du må inn på BIOS. Endret 22. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) jeg fikk gameguard til å starte ved å slette GameGuard.des i spillmappen, men jeg lurer på om noen vet om et triks for slippe å gjøre dette hver gang jeg skal starte spillet. er litt irriterende. jeg så og at man kan få moviemaker slik den er i vista ved å laste ned fra MS sine sider men er det noen som vet om jeg kan få vistas gallery og mail og? Endret 22. januar 2009 av Hercules Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 @Onyx, spamma DEL med en gang jeg hadde skrudd på PC-en og kom på inn på BIOS, driver nå og formaterer HDD. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
username882 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Når jeg utfører prosseser på pcn, som feks å åpne firefox hakker lyden ekstremt. Eneste bug jeg har funet så langt. Hvorfor har jeg lavere lyd i Win 7 64bit enn Win XP 32 bit? Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 takZa, motsatt for meg.. Bruker ca 20% lyd i win7, og vista, og i vista er lyden helt perfekt (med den på hs på 100%), og i win7 blir det alt for høyt Like høyt som 100% i vista ca.. Har ikke turt 100% i win7 enda xD Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Spør en gang til jeg. Siden jeg har to hardisker i datamaskinen (C:) og (D:), kan jeg legge de filene jeg vil beholde i disk (D:) og instalere Windows 7 i disk (C:) dermed formatere ALT som ligger på den disken? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Har et problem. Noen programmer som MSN og XAMPP controlpannel lager et lite ikon på oppgavelinja på motsatt side av start knappen, men MSN og XAMMP ikonen legger seg som et vanelig programm og ikke der det hører hjemme. Noen som vet om det er en måte og fikse det på? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg fant ut noe jeg ikke har lest noe sted enda, selv om det sikkert står her et sted: Rist på et vindu og de andre åpne vinduene minimeres. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Det er Aero Shake. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Har hørt om det, men ikke prøvd det ut enda. Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg fant ut noe jeg ikke har lest noe sted enda, selv om det sikkert står her et sted: Rist på et vindu og de andre åpne vinduene minimeres. Hvordan fant du ut det? xD Litt ustø på hånda? ^^ Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Kjeda meg, ventet på at noe skulle laste ned. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Nå ser det ut til at jeg bare må gi opp mer betatesting. Får nå blåskjerm om en driverfeil omtrent hele tiden nå. Har ikke gjort noen endringer med systemet. Tilbake til Vista inntil RC kommer ut. Jeg fant ut noe jeg ikke har lest noe sted enda, selv om det sikkert står her et sted: Rist på et vindu og de andre åpne vinduene minimeres. Dra vinduet og rør siden av skjermen med muspekeren. Gjelder også toppen av skjermen. Endret 22. januar 2009 av TCi Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2009 Nå ser det ut til at jeg bare må gi opp mer betatesting. Får nå blåskjerm om en driverfeil omtrent hele tiden nå. Har ikke gjort noen endringer med systemet. Tilbake til Vista inntil RC kommer ut. Jeg fant ut noe jeg ikke har lest noe sted enda, selv om det sikkert står her et sted: Rist på et vindu og de andre åpne vinduene minimeres. Dra vinduet og rør siden av skjermen med muspekeren. Gjelder også toppen av skjermen. Genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg