Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lasta ned og installerte det i forrige uke, lekte litt rundt med det men vil nå tilbake til XP, selvfølgelig går det ikke å installere det rett fra disken fordi XP er et eldre operativsystem. Formatere harddisken går heller ikke. Det er sperret så man ikke skal slette Windows med et uhell. Får heller ikke pcen til å boote fra CD.

 

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
@koots: Det du må gjøre er å komme deg inn på BIOS, for så sette CD-ROM-en din som første bootprioritet. :)

 

Det eneste menyen jeg kan komme inn på før windows starter har fire alternativer, 2 av de er hvor lenge jeg skal ha muligheten til å komme inn på den menyen, om menyen i det hele tatt skal vises, den tredje går ikke an å forandre på og den siste har fire alternativer, har prøvd alle uten hell.

 

Ett øyeblikk så kan jeg laste opp bilde som viser menyen.

Lenke til kommentar

jeg fikk gameguard til å starte ved å slette GameGuard.des i spillmappen, men jeg lurer på om noen vet om et triks for slippe å gjøre dette hver gang jeg skal starte spillet. er litt irriterende.

 

jeg så og at man kan få moviemaker slik den er i vista ved å laste ned fra MS sine sider men er det noen som vet om jeg kan få vistas gallery og mail og?

Endret av Hercules
Lenke til kommentar

Nå ser det ut til at jeg bare må gi opp mer betatesting. Får nå blåskjerm om en driverfeil omtrent hele tiden nå. Har ikke gjort noen endringer med systemet.

 

Tilbake til Vista inntil RC kommer ut.

 

Jeg fant ut noe jeg ikke har lest noe sted enda, selv om det sikkert står her et sted: Rist på et vindu og de andre åpne vinduene minimeres.

Dra vinduet og rør siden av skjermen med muspekeren. Gjelder også toppen av skjermen.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Nå ser det ut til at jeg bare må gi opp mer betatesting. Får nå blåskjerm om en driverfeil omtrent hele tiden nå. Har ikke gjort noen endringer med systemet.

 

Tilbake til Vista inntil RC kommer ut.

 

Jeg fant ut noe jeg ikke har lest noe sted enda, selv om det sikkert står her et sted: Rist på et vindu og de andre åpne vinduene minimeres.

Dra vinduet og rør siden av skjermen med muspekeren. Gjelder også toppen av skjermen.

Genialt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...