Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Laster ned betaen pånytt, i håp om at jeg skal slippe unna bugs og ustabilitet nå.

 

*Krysse fingrene*

Problemet vil trolig returnere da det virker mest å være driver-relatert hos deg. At det er stabilt hos de aller fleste betyr ikke at alle vil oppleve det samme. Det er derfor vi nå betatester.

 

Mulig drivere, men det skjedde rett etter jeg hadde prøvd å innstalere daemon-tools, og jeg får ikke brukt System Recovery.

 

Holder meg unna DaemonTools for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat. Daemon Tools prøver å installere en driver for den virtuelle disken. Og denne er ikke kompatibel med Windows 7.

 

Jepp, men skjønner ikke helt hvordan dette kan påvirke:

  • PC`en slår seg ikke av (Står bare Logging off eller noe slikt)
  • Får ikke kjørt System Recovery, står bare og loader det også
  • Min Datamaskin viser ikke noe av det det skal vise
  • Får ikke mountet noe i PowerISO...

jaja, 45min til nedlastingen er ferdig..

Lenke til kommentar
Akkurat. Daemon Tools prøver å installere en driver for den virtuelle disken. Og denne er ikke kompatibel med Windows 7.

 

Jepp, men skjønner ikke helt hvordan dette kan påvirke:

  • PC`en slår seg ikke av (Står bare Logging off eller noe slikt)
  • Får ikke kjørt System Recovery, står bare og loader det også
  • Min Datamaskin viser ikke noe av det det skal vise
  • Får ikke mountet noe i PowerISO...

jaja, 45min til nedlastingen er ferdig..

 

Bruker Virutal Clonedrive til alt av mounting, fungerer helt perfekt her.....

Lenke til kommentar
Akkurat. Daemon Tools prøver å installere en driver for den virtuelle disken. Og denne er ikke kompatibel med Windows 7.

 

Jepp, men skjønner ikke helt hvordan dette kan påvirke:

  • PC`en slår seg ikke av (Står bare Logging off eller noe slikt)
  • Får ikke kjørt System Recovery, står bare og loader det også
  • Min Datamaskin viser ikke noe av det det skal vise
  • Får ikke mountet noe i PowerISO...

jaja, 45min til nedlastingen er ferdig..

 

Bruker Virutal Clonedrive til alt av mounting, fungerer helt perfekt her.....

 

 

Får desverre ikke innstalert Clonedrive :nei:

 

Damn, får prøve PowerIso på nytt igjen da :)

Lenke til kommentar

når eg legger windows på minnepenn er det bare og kopiere filene over til minne penn sån uten vidare da eller ein spesiel måte man må gjøre det? fordi eg sliter med at det mangler boot så komme ingen veg når eg skal kjøre fra minnepenn i oppstart, bootmgr mangler

 

prøvd med boot cd og xp osv som eg har lasta over til minnepennen men komme ingen veg.

Endret av Kurt-Inge
Lenke til kommentar
andre en meg som har problemer med at windows installer kresjer? så jeg får ikke instalert programmer som bruker tjenesten til MS, kun programmer som har standalone installer.

Kan være Windows Installer feilen som er blitt identifisert. Mulig fiks også i saken.

http://www.neowin.net/news/main/09/01/19/w...s-installer-bug

 

Mary Jo reports that a number of Windows 7 Beta testers have come across a bug that crashes the system randomly whenever they try to start a Windows Update or install anything using Microsoft's MSI installer. Enthusiast Chris Holmes claims that many users have started experiencing random crashing of explorer and msiexec.exe when trying to start Windows Update or install anything that uses an MSI based installer. Some have gone to the extent of reinstalling the beta.

PS: Det er en liten feil i saken angående at det kræsjer systemet, noe det ikke gjør. Bare Windows Installer.

 

 

nå fungerer windows instaler igjen. thx :D

Lenke til kommentar
Virker som nøkklene ikke funker lengre. Prøvde å aktivere en maskin på jobben, men ville ikke ta imot noen nøkkler. Har fått en selv gjennom den beta greia.

Andre med problemer?

 

Jeg aktiverte i går med nøkkelen fra førstepost, tror de skal funke. Prøv flere ganger, det gikk på tredje forsøk hos meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...