Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Layzn.. Jeg innstalerte Windows 7 på en egen partisjon og alt funka toppers. Jeg brukte Windows 7 i noen dager,og gikk lei fordi at det var noen ting som ikke funket og slikt. Derfor formaterte jeg bare partisjonen med Windows 7 på. Men vær gang jeg skrur på pcen må jeg fortsatt velge mellom Windows 7 og Vista.. Hva kan jeg gjøre for å få fjernet 7 derfra..?

Endret av tilhengeren
Lenke til kommentar
For de som får lav score på harddisken så er det fordi Windows 7 også tester for random access på disken, noe ikke alle disker er like god på.

 

Der burde jo 3x VelociRaptor ta en vanlig 7200RPM disk greit da? ;)

Ikke nødvendigvis. Det går fremdeles på individuelle disker.

Lenke til kommentar
Jeg gir faen meg opp hele microsoft nå.

 

Et problem til = Ut vinduet..

Du er klar over at det er en beta ..?

 

Joda, men hos meg har den absolutt ikke vært så stabil som alle skulle ha det til.

 

Uansett om dette er en beta, er ikke Vista en beta :nei:

 

Tror jeg går over til XP, til de gir ut Fullversjonen av W7.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Jeg gir faen meg opp hele microsoft nå.

 

Et problem til = Ut vinduet..

Du er klar over at det er en beta ..?

 

Joda, men hos meg har den absolutt ikke vært så stabil som alle skulle ha det til.

 

Uansett om dette er en beta, er ikke Vista en beta :nei:

 

Tror jeg går over til XP, til de gir ut Fullversjonen av W7.

Mulig du som er utålmodig bør vente til RC1 eller RC2.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke leser igjennom alle 110 sidene av denne tråden. Har en misstanke om at svaret ikke ligger der anyway.

 

Noen som har fått CS (ja, Counter Strike 1.6) til å virke? Når jeg starta det fikk jeg bare beskjed om at det måtte kjøre i software modus... Når jeg bytter til OpenGL og 32-bit så stenger det bare ned...

 

 

Kan forresten si at jeg eller er fornøyd med Win7. Har innstallert det på 3 maskiner nå, 2 HP laptop. Disse to fant win7 alle driveren utenom chipset driveren til den ene. Samt at QuickPlay software måtte installere separat. På den stasjonære maskinen min fant den alle driveren selv, dette inkluderer driver til skjermen min og creative kortet mitt :)

 

Jeg hadde også et problem med at musikk og video gikk i sirup med gjevne mellomrom, dette var i Vista. Dette forsvant ved innstallajon av Win7. På den andre laptopen gikk hele maskinen treigt, prøvde å innstallerer XP på den. Men drivere var umulig å spore opp. Win7 fant selv! =)

 

 

Meenne, CS?!?!?! :(

 

 

mvh

bIsk

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Layzn.. Jeg innstalerte Windows 7 på en egen partisjon og alt funka toppers. Jeg brukte Windows 7 i noen dager,og gikk lei fordi at det var noen ting som ikke funket og slikt. Derfor formaterte jeg bare partisjonen med Windows 7 på. Men vær gang jeg skrur på pcen må jeg fortsatt velge mellom Windows 7 og Vista.. Hva kan jeg gjøre for å få fjernet 7 derfra..?

gå in start menyen og skriv msconfig så finner du boot, så sletter du windows 7 i lista. funka for meg.

Lenke til kommentar
Er det mulig og avinstallere windows 7?

 

Nå har jeg to OS. Vista på C og seven på D.

 

Hvis Win7 ligger på egen harddisk/patrisjon. Er det bare å formatere denne, så forsvinner win7.

 

Det ligger ingenting default som C må ha? Backup eller noe slikt?

 

Altså, som jeg sa. Hvis Vista og 7 ligger på forskjellige harddisker/partisjoner. Så har disse de ikke noe med hverandre å gjøre. De deler ingen filer, så hvis du formaterer D HD/part. så har det ingen innvikning på Vista. MEEN, bare sånn det er sagt. Er det alltid smart å ta backup før man gjør noe man ikke har helt peiling på hva er.

 

Noen som har fått installert det på en nettpc nå?

 

Hvordan er ytelsen? :)

 

Det har gått uten aero.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...