Gå til innhold

HP Photosmart Premier

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt HP Photosmert Premier for redigerig av bilder. Nå har de erstattet det programmet med Essential 3.5. Det finner jeg ikke Panorama funksjonen.

Lurer derfor på om det går å laste ned Premier noen plass?

Programvaren som fulgte med Scanneren har jeg ikke.

Endret av jannek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke si noe om akkurat det der, men nevner bare at mange kameraer har den funksjonen i medfølgende programvare. Jeg har hatt det i mange år med f.eks Zoombrowser som følger med Canon. (Brukt det både for Ixuser, og Canon EOS 400D). Vet ikke hva slags kamera du har, men kanskje den funksjonen følger med programvaren?

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke si noe om akkurat det der, men nevner bare at mange kameraer har den funksjonen i medfølgende programvare. Jeg har hatt det i mange år med f.eks Zoombrowser som følger med Canon. (Brukt det både for Ixuser, og Canon EOS 400D). Vet ikke hva slags kamera du har, men kanskje den funksjonen følger med programvaren?

RandiA

Jeg har Canon EOS 400D. Så Zoombrowser har jeg men liker ikke å bruke det. HP programmet var med scanneren(HP Photosmart C6180 All-in -One) Men har av på en eller annen måte greid og rote bort CDn.

Lenke til kommentar

RandiA

Jeg har Canon EOS 400D. Så Zoombrowser har jeg men liker ikke å bruke det. HP programmet var med scanneren(HP Photosmart C6180 All-in -One) Men har av på en eller annen måte greid og rote bort CDn.

Du får vel kanskje lastet det ned fra nett da...jeg har også HP,(Photosmart 8150), men synes da den PhotoStitch med Canon Utilities er helt kurrant å bruke.

RandiA

Jeg har brukt HP Photosmert Premier og Panorama for å sette sammen bilder. NÅ er programmet blitt så tregt at jeg har lastet ned HP Photosmart Essential 3.5. Jeg kan ikke finne Panorama funksjonen der?

Ikke finner jeg HP P Premier til nedlasting lenger heller. Er det noe som kan hjlepe meg?

Bruker Picasa2 til redigering av bildene når de er ferdig satt sammen.

Kanskje du bør av-installere og laste ned på nytt da, HP Photosmart Premier hvis det er det du liker. Du finner det nede på den siden, jeg har lagt link til.

RandiA

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...