konrad85 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hey Har en LCD-skjerm fra Sony, og den var DYR. Den har svært følsom bildeoverflate, og tåler mest sannsynelig veldig lite. Det blir med tiden hvite merker på denne overflaten, pga mye frakt frem og tilbake og i bruk generellt. Det blir slike hvite striper/merker etter bla fingre, etter annen gnidning for å gjerne smuss som har satt seg på. Er det noen som vet hvordan jeg teknisk korrekt skal vaske/rengjøre LCD'n min forran på bildeflaten? Ergo uten å skade/slite på skjermen? Tror ikke det første og beste jeg gjør er å gå på med skurefille eller pusseskinn som er vridd opp i grønnsåpevann som man som oftest bruker for å tørke støv av vanlige ting... Er det noe spesiellt vaskemiddel/kjemikal man får kjøpt for rensing av LCD? Er takknemlig for all hjelp Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 ja, du får kjøpt det i hvilken som helst dataforretning skulle jeg mene. computercity selger dem hvertfall for 49 spenn pr stk. det er en flaske med rengjøringsmiddel, og noen kluter som du sprayer det på. ikke spray direkte på skjermen!! mvh vegard nerland salgskonsulent computercity sandvika Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå