Flakkmeister Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Hei! Tenkte bare det hadde vært moro å lage et rom om Radeon 2 Har selv tenkt å kjøpe det når det kommer ut! Men hva mener DERE er best av GeForce 3 og Radeon 2? This means WAAAAR! Lenke til kommentar
Silence Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Litt poengløst å diskutere spør du meg, da Radeon 2 er/blir nyere teknologi en GF3. Men jeg er NVidia tilhenger så jeg sier GF3 :razz: Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Radeon2 kommer til å gruse GF3!! Radeon er jo bare helt herlig! Det ruler, det er best! Radeon forever! Gleder meg veldig til Radeon2 kommer! Lenke til kommentar
Silence Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 ..og Geforce gruser Voodoo (lol) Hvor lenge tror dere det er før Nvidia slipper noe bedre? Omtrent like lang tid som det er mellom release'n av GF3 og Rad2 tenker jeg... Tror ikke jeg trenger å si mer om den saken nei... Quote: 'When compare, compare equals' Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 6. august 2001 Forfatter Del Skrevet 6. august 2001 hvor mye trur dere den kommer til å koste? Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 6. august 2001 Del Skrevet 6. august 2001 Jeg tror ikke at GeForce4 kommer med det første. Radeon 2 er rett rundt hjørnet (vi har det kanskje i løpet av august), og jeg tror ikke at vi har GeForce4 innen utgangen av året. Lenke til kommentar
Predator Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Tror nok ikke at GeForce 4 kommer på en stund nei. Men nvidia kommer sikkert til å slippe ut en pro eller ultra variant av GeForce 3. Sånn som de gjorde med GeForce 2!!! Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. august 2001 Forfatter Del Skrevet 8. august 2001 BUUUUUUUUUUUUUU!!! Radeon 2 RULER!!! Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 8. august 2001 Del Skrevet 8. august 2001 Jeg leste litt om Radeon2 istad, og det er en god mulighet for at Radeon2 kjører med 250MHz Core og 500MHz memory. Det er ganske heftig, og med HyperZ, blir detta bra! Jeg gleder meg som en unge på juleaften :wink: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 8. august 2001 Forfatter Del Skrevet 8. august 2001 Ja, får bare håpe den ikke koster for mye... det ville vært synd Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 10. august 2001 Del Skrevet 10. august 2001 Jeg skal ha R200 UANSETT pris! Det kommer nok til å bli billigere eller på samma prisnivå som GF3 ligger på nå, og det vil være MYE bedre! Jeg gleder meg som faen :wink: Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 11. august 2001 Del Skrevet 11. august 2001 ATI friker... ...jeg SPYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hjertlig hilsen Spiff Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 12. august 2001 Del Skrevet 12. august 2001 Så det er såååååå mye bedre å være nVIDIA freak? Jeg bare spør! Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 13. august 2001 Del Skrevet 13. august 2001 nVidia er bra de, så synd at de prøver å være enerådene på markedet, sa faktsik opp avtalen med Hercules fordi dem lagde Kyro kort, det liker jeg ikke. Jeg har et GeForce3 kort selv, men er sikker på att ATI kommer med et kort som er minst, om ike bedre en nVidia's. Defor må jeg si att jeg liker både nVidia og ATI. Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 23. august 2001 Del Skrevet 23. august 2001 Jeg gleeeeeder meg til Radeon 8500 kommer i salg. Jeg skal spare penger, og kjøpe det med EN gang det kommer ut :wink: Lenke til kommentar
arnter Skrevet 25. august 2001 Del Skrevet 25. august 2001 Så på Hardinfo i forumet at det var en som regnet med ca 2500-3000 kr for Radeon 8500 når det kom. er dette realistisk? I så fall er det ganske billig når den lanseres... Synes jeg da. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 25. august 2001 Del Skrevet 25. august 2001 Ytelsen så ikke lovende ut på Anandtech's test, men det er jo kun et PREVIEW med uferdige drivere og ikke helt slippeferdig kort. Men ATI har unektelig en mengde spennende funksjoner og muligheter, så vi har uten tvil med et kraftig kort å gjøre. Det jeg er mer skeptisk til er om de klarer å lage like gode drivere som nVIDIA, og ikke minst holde dem oppdatert - det har jo vært et av ATI's svake punkter tidligere. Gleder meg uansett til å se det ferdige resultatet, jeg tror nVIDIA har fått en verdig konkurrent her, selv om det ikke nødvendigvis ser sånn ut på benchmarks! Lenke til kommentar
Exorchist Skrevet 26. august 2001 Del Skrevet 26. august 2001 Jeg trur detta kommer til å bli et kort som kommer til å være overlegent alle andre kort som er ute. Det hjelper bra at kortet støtter DX 8.1, og ATi sier de skal slippe drivere hver 3. uke. Det kommer nok til å ta en stund før ATi's driverkompetanse kommer på nivå med nVIDIA's, men når de kommer; watch out nVIDIA! Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 da er vi her da.... ATi har tatt over tronen (Yess!! ). GeforceFX ble en megaflopp og jeg sitter med R9700Pro (R300). Utviklingne er positiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå