Gå til innhold

Radeon 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..og Geforce gruser Voodoo (lol)

Hvor lenge tror dere det er før Nvidia slipper noe bedre? Omtrent like lang tid som det er mellom release'n av GF3 og Rad2 tenker jeg...

Tror ikke jeg trenger å si mer om den saken nei...

Quote: 'When compare, compare equals'

Lenke til kommentar

nVidia er bra de, så synd at de prøver å være enerådene på markedet, sa faktsik opp avtalen med Hercules fordi dem lagde Kyro kort, det liker jeg ikke.

Jeg har et GeForce3 kort selv, men er sikker på att ATI kommer med et kort som er minst, om ike bedre en nVidia's.

Defor må jeg si att jeg liker både nVidia og ATI.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ytelsen så ikke lovende ut på Anandtech's test, men det er jo kun et PREVIEW med uferdige drivere og ikke helt slippeferdig kort. Men ATI har unektelig en mengde spennende funksjoner og muligheter, så vi har uten tvil med et kraftig kort å gjøre.

Det jeg er mer skeptisk til er om de klarer å lage like gode drivere som nVIDIA, og ikke minst holde dem oppdatert - det har jo vært et av ATI's svake punkter tidligere.

Gleder meg uansett til å se det ferdige resultatet, jeg tror nVIDIA har fått en verdig konkurrent her, selv om det ikke nødvendigvis ser sånn ut på benchmarks!

Lenke til kommentar

Jeg trur detta kommer til å bli et kort som kommer til å være overlegent alle andre kort som er ute. Det hjelper bra at kortet støtter DX 8.1, og ATi sier de skal slippe drivere hver 3. uke. Det kommer nok til å ta en stund før ATi's driverkompetanse kommer på nivå med nVIDIA's, men når de kommer; watch out nVIDIA!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...