isaac elric Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 så du sendte invite tortuga, men var midt i en match med noen kompiser Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som er med på litt Horde? Er med på Horde jeg Gamertag: Se signatur. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Tviler ikke Mjjjaauuu Bare kødder, er med på alt jeg og! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Off-topic eller ikke de over her..? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har runnet Gears 1, men har ikke prøvd det på nett. Prøvde nettopp min første Gears 2 match på nettet og elsket det. Regner med jeg er med på alt! Har forresten lite poeng ettersom konsollen er ganske ny. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg er med. Blir å spille endel Gears 2 online fremover. Hadde vært gøy å spille med nordmenn. Endret 10. november 2008 av TVirus Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er med! Jeg er på fra 20.00 i kveld. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hvis noen trenger å fylle opp laget sitt, så er det bare å sende meg en invite. Blir endel jobbing denne uka, så regner med å være på Live fra kl. 20 på kveldene. Lenke til kommentar
kragh Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Spiller mest på kveldstid, elsker Gears 2! Add meg og elsk meg! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Obs obs! Hvis folk vil spille med meg kan det være lurt at det er Private Match. Siden jeg bor på Perminalen (Oslo) for øyeblikket, er det til tider skrantete nett. Funker fint når det er Private Matches med en god host derimot. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er gjerne lagfyll om det skulle trenges Alder: 28 Stort sett på fra ettrmiddagen og utover natten til de sene timer. Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg er i hvertfall veldig klar for å prøve litt "Horde" sammen med nordmenn i dag! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har skrevet i denne tråden... Men her er nå i hvert fall jeg. Lenke til kommentar
Psycroptic Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Bare og adde meg hvis dere vil. Spiller masse gears online om dagen. Litt artigere og spille med norske. Gamertag: Hatebreed83 Skriver gamertaggen sånn. Skjønte ikke bære av det mygamercard.net greiene:) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Sjekk oppdatert førstepost hvis du ikke har klart å poste bilde av gamzertagzen din. Endret 10. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Skjønner ikke hvorfor så mange har problemer, kanskje Lakus har laget en klønete guide. Det er bare å skrive gamertagen sin der det står GamerTag midt på siden, og trykke Generate gamercard code. Da får jeg http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png og dette putter jeg inn i en bilde-tag. [img=http://card.mygamercard.net/drugiS+92.png] Hva me då putte det i førstepost da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Det er jo akkurat det jeg holder på med, skulle bare gå en omvei ved å skrive det her først, så kopiere det jeg har skrevet inn i førstepost. Deretter skulle jeg fjerne det jeg har skrevet her og skrive at de som ikke skjønner kan sjekke førsteposten på nytt. Nå ødela du alt det ved å quote posten min. Damn you, Hiltur. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Add meg gjerne. 19 år. Spiller om kveldene! Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 gamertag: Egentlig ikke Er med jeg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå