Are.......... Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 høres rasende festlig ut, bare dumt at vi ikke får spilt wingman 50% av gangene, pågrunn av det teite vote systemet, og ingen rene playlist Går ut ifra at selve ligaen blir ført her inne? Så da er det jo bare å spille "private matches" er det ikke det da? Trenger vel ikke å gå inn i matchmaking. Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er rimelig fersk, menmen. Synes nå online var drit gøy på GoW2, så kommer til og spille mye ^^ Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Mista passordet til accounten min så får ikke bilde: GT: Ullsokk1 Legg meg til Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Horde nu! 20.21 trenger to spillere til Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 er med! laland360 n0n Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 OM folk fikk invites i hytt og pine no, så er det kompisen eg bor med som spiller på min konto Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Litt irriterende det der med at om man trykker "invite all" så inviterer man ikke bare alle venner som er online, men også offline! Mange som logger på med opptil 10-12 invites liggende Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 gamertag: Seeders. spiller ofte og lenge, samme hva Lenke til kommentar
Arlendius Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg er alltid med på noen games sammen med nordmenn! Gamertag: Arlendius Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Noen som er med på litt Horde? Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Jeg spiller ikke så ofte lengre, men prøver å få spilt når jeg kan. Blir nok en del nå fremover Endret 8. november 2008 av Skalle Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 spiller ganske mye online, så det er bare å invitere: isaach91elric men micen min er ødelagt, så får ikke preika med folk Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Well, you better fix it! Lenke til kommentar
Croco Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 GT: Croco D Ille Men noen som sliter litt med å finne games eller? Prøvde tidligere idag, og fant absolutt ingenting, så endte med at jeg lekte med noen boter: / Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Idag (søndag) kommer jeg til og sitte online en del fra 18.00 og utover. Så hvis noen føler for og spille da, så er det bare og adde meg så slenger jeg rundt et par invites ^^ GT: StigmaTheTT Edit: Et par ting skjedde her, så får se om jeg rekker det. Endret 9. november 2008 av Tortuga Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg og Parasomnia zzz trenger noen flere å spille med i dag.. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg blir med senere Hoa_Hottentott. Så du invitet meg men jeg er på slutten av spillet i campaign med kompis over Live. Etter vi er ferdig blir det sikkert online funsies. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Noen som vil spille nå? Legg meg gjerne til, gamertag står i signatur. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Får ikke helt til den greia der, men GT er krisly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå