Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 sludder, det er nok bare du som har hatt flask den tiden. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fy fader, onlinen har blitt så mye bedre i det siste! Null lagg! Fjåseprat! Her er min mening etter den nye updaten: - Like mye eller mer lag (Hagla har IHVERTFALL ikke blitt bedre i lag situasjoner) - Akkurat like mange som leaver som før (Tviler STERKT på at "straffa" har blitt hardere? ..Noen påstår dog at man får 2 "loose" av å quite tidlig. Dette har jeg enda ikke lagt merke til) - Enda flere som bruker den switch glitch greia når de holder på å tape. (alle andre fryser og de kan løpe rundt å rompekn*lle oss) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Joda, sånn var det for meg og dagene etter patchen. Men idag og igår har det vært smooth as hell! Har ikke opplevd noe lag. Kan bare løpe rundt med hagla, og samle kills. Muligens bare jeg som har vært griseheldig og vært host flere matcher på rad, men det er det vel ikke s utrolig stor sjans for. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Se og inviter meg en gang da. Ikke hold den gode connectionen for deg selv. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 noen som spiller nå? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg blir med og spille vis noen folk blir med Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kan bli bra dette, så jeg er med! Lenke til kommentar
Pirito Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Noen som er med på å spille enten coop eller MP i kveld? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg er med Add meg : MiN II Huggy Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 ikke mange som skriver i denne tråden ;o Min gamertag er aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Fourth of July XP Event Details - July 1st 9am EST - July 5th 9am EST 4 x Hammer Of Dawn Ammo 4 x Mortar Ammo Tickers Boomers Flaming Bloodmounts 21 x XP (Half Joe's Age) Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Legg meg tol om dere ønsker noen norske og spille med GR Pixl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå