Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?


Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg spilte rundt 10 timer (wooowo veldig mye..

:nei: ) så får ikke spilt no.. :thumbdown:

 

btw, hvor sendte du mailen til drugis?

 

*Officially P.I.M.P.E.D*

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Jeg:

 

Win/loss Ratio: 1,19

K/D: 1,38

 

Kompis:

 

Win/Loss Ratio: 1,12

K/D: 1,29

 

Allikevel er jeg rank 2 og han rank 3.... Epic burde kanskje ta en liten ryddings i "TrueMyAssSkillSystem" sitt?

 

Jeg tror det har noe å si hvem du dreper også, og ikke bare hvor mange, hvis du skjønner

Lenke til kommentar
K/D har ingen ting med ranken din å gjøre

 

Dette trodde heller ikke jeg før, og Epic selv gir selv heller ikke no utrykk for at K/D teller i ranken. Men det gjør faktisk det. Har snakket med en del High-Ranks som har testet dette gjennom lengre tid. Det avhenger dog av gametypes. Feks i Wingman teller K/D rimelig høyt. Og i Execution teller vist alle faktorene.

 

Har i tilleg til dette vært vitne til TO ganger at en kamerat har vært på rank 3, vunnet en kamp men allikevel gått ned til rank 2 (Begge gangene lå han nederst på lista i slutten av spillet med flere death enn kills, som trolig er forklaringen på hvorfor han gikk ned selvom han vant) Vi hadde forresten vunnet 8 kamper på rad og den niende gikk han ned.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg tror mer på de som har laget spillet enn deg, eller andre som har "testet" dette, Joe graf? har sagt at det ikke har noe med ranken å gjøre.

 

det sier seg jo litt selv også, når man har spilt lenge nok er det ikke noe problem og får 20:1 i ratio, da mellomrumet bare blir større,

så det går ikke så mye på skills

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...