Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vi trenger 1 person Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen som vil spille co-op ikveld? Har ikke kommet så langt enda. Første gang jeg spiller det. Birger Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen som vil spille co-op ikveld? Har ikke kommet så langt enda. Første gang jeg spiller det. Birger snakker vi INSA eller normal/hardcore (casual ) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Som første gang gjennom, men det vanskligste tilgjengelig ved first-run. Birger Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Som første gang gjennom, men det vanskligste tilgjengelig ved first-run. Birger starta? jeg har kommet til : hvor man kutter seg ut av ormen før en kjører til "tha ghost town" kommet dit? derfra og ut trenger jeg insane + coop Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er på første act, og scene 5 tror jeg. Har ikke kommet så veldig langt enda. har egentlig bare ventet på å spilt det med noen. Orker ikke å spille alene. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 starta?jeg har kommet til : hvor man kutter seg ut av ormen før en kjører til "tha ghost town" kommet dit? derfra og ut trenger jeg insane + coop For en fantastisk måte å garantere at du spoiler for noen Han må jo lese spoileren for å se hvor du mener, og ved å få han til å lese spoileren spoilet du en ganske stor del av historien for han Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 starta?jeg har kommet til : hvor man kutter seg ut av ormen før en kjører til "tha ghost town" kommet dit? derfra og ut trenger jeg insane + coop For en fantastisk måte å garantere at du spoiler for noen Han må jo lese spoileren for å se hvor du mener, og ved å få han til å lese spoileren spoilet du en ganske stor del av historien for han Hvorfor har du ikke vært på live ikveld? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Fordi jeg smalt hodet så hardt i veggen av å lese innlegget ditt at jeg fikk vondt i hodet flere timer før det faktisk skjedde. Neida. Jeg var å pusset og sparklet tak tidligere i dag/kveld og ble ganske godt sliten i armer og skuldre for å si det mildt. Orket med andre ord ikke. Har bare sitti på forumet Endret 1. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Noen med på co-op nå frem til rundt 6, hvis ikke Lakus kan, spiller vi ut kvelden. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Skulle gjerne vært med, men slik det ser ut for øyeblikket okkuperer lillebroren min og hele gjengen hans TV-stua ganske så lenge utover kvelden. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Noen som er med å spille litt i kveld:)? GT: nurket1989 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spille hva? MP eller co-op. Birger Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg skal kanskje... Vi får se hva tiden bringer Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spille hva? MP eller co-op. Birger Jeg kan godt spille begge deler:) Bare add meg så kan vi spille litt begge deler:) Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Adder deg om 10 sek Nydelig:) Adda deg også jegXD Spiller du nå? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hehe... Nei gjør ikke det Sitter på arbeid med "litt" sen lunsj. Lenke til kommentar
tytte89 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 hehe... Nei gjør ikke det Sitter på arbeid med "litt" sen lunsj. Hehe. Greit da snakkes vi senere:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå