Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?


Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg kan komme på nå.

 

Hadde en helt syyk match ista, var KOTH på stasis, og sirkelen var ved gorgon pistolen. Jeg står alene, "å hjelp 4 stk kommer mot meg samtidig, flaks jeg grabba en ekstra smoke" tenkte jeg, og løp og taga to steder, gjemte meg, pooof, pang pang. De to som ikke var blitt drept løp rundt min andre smoke, de kommer rett mot meg med stor fart, woshh, jeg hopper forbi dem, slår han ene også blindfire, *splatt*, en igjen, shotgunduel, jeg eier han hardt. Da hadde jeg tatt ut 4/5 på det andre laget, alt skjedde under 1 minutt. Går de få skrittene bort til sirkelen skriker som bare det, og har sålangt årets stund, så hører jeg wrooom, wroooooooom.. en dust kommer og chainsawer meg bakfra. Faen så sur jeg ble.

 

Edit: leif.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Tenkte på en ting.. Kan vi ikke mekke en Gamer.No Metatag slik at vi lett kan finne noen herfra å game med uten å fylle opp listene våre helt ? Si fra vist folk er itnresert så kan jeg mekke en.

 

(En metatag er en gamertag alle legger til vennelista si. Når man vil spille med noen fra forumet går man innpå denne profilen og trykker på View Friendlist, så får man alle som er pålogga gissj osv :) )

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Tenkte på en ting.. Kan vi ikke mekke en Gamer.No Metatag slik at vi lett kan finne noen herfra å game med uten å fylle opp listene våre helt ? Si fra vist folk er itnresert så kan jeg mekke en.

 

(En metatag er en gamertag alle legger til vennelista si. Når man vil spille med noen fra forumet går man innpå denne profilen og trykker på View Friendlist, så får man alle som er pålogga gissj osv :) )

 

Kul ide, men kan det ikke bli misbrukt? Det holder å se på vennene til profilen.

 

Edit: det sto jo allerede i teksten, kjempe god ide.

 

*Lese innlegg bedre*

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...