Essem Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke verst. NIrD! I see you. Join vær så snill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 bare snoker rundt, sårrey, skal på jobb om 30min så neppe noe Gissj idag. men hvis du klarer å vente på meg til imorgen, kan vi leke hele dagen og natta. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Skal spille poker i morgen desverre. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg venter i spenning ... Kan ikke være med. Broren min har okkupert TV'en MIN og Xboxen MIN oh han spiller Lips Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg venter i spenning ... Kan ikke være med. Broren min har okkupert TV'en MIN og Xboxen MIN oh han spiller Lips (8)can i get get get to know know know know you better better baby(8) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) RUBY RUBY RUBY RUUUUBYYYY "dadadadadadadaaaaaa" Endret 9. januar 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Your own, personal, jesus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Gissjgissjgissjgissjgissjgissjgissjgissjnånånånånånånånånånånånå! Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som er hypp på litt gears? Legg meg til isåfall! GT: Fendern Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Du skulle vært her for noen timer siden, da manglet vi en. Men det vil garantert bli flere anledninger. Jeg kan legge deg til. Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor Epic ikke klarte å tenke på det at det kunne være lurt å innføre auto-teambalance... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fordi det er noe dritt og passer ikke i gears? Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Scenario: Spillet starter 5 v 5, etter første runde stikker 2 fra det ene laget, så det er nå 5 v 3. Det som skjer i neste runde er at en spiller blit flyttet over så det blir 4v4. Du mener at dette ikke passer i Gears? Hva i all verden mener du med det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 joojo, god tanke, men da får man en mindre ting å skylde på hvis man taper Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Autobalanse passer ikke inne med tanke på venner som samles 5stk i lobbyen for å spille mot andre. Det hadde ikke vært noe stas hvis en av spillerne på laget ditt ble flyttet over til det andre bare fordi to stykker på det andre laget bestemte seg for å være dårlige tapere. Det kunne sikkert vært gjort halvveis slik at dette bare skjedde når man startet et søk etter andre spillere alene fra lobbyen ettersom man da havner med randoms, eller hvis man starter et søk med kun 4 venner og får inne en random for å fylle ut laget så er det kun han som kan bli flyttet over. Men for meg høres det ut som veldig mye arbeid for å oppnå veldig lite. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det kunne idet minste ha vært hos-migration! Hvis hosten stakk, så ble den nest beste valgt ut til å fortsette kampen på! Greitnok, det blir noen pauser midt i spillet, men det er jo MYE bedre enn at runden blir avsluttet. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det kan jeg være enig i. Men det har heldigvis ikke skjedd meg ofte nok til at jeg har rukket å irritere meg over det enda. Jeg håper allikevel at de først fokuserer på å fikse det som nå er ødelagt før de legger til noe nytt (glitching, lagg, for liten straff for å stikke av osv.) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fersking incomming Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ohh.. Canonizing! private match, teamkill på, alle mot èn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå