Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?


Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

bare snoker rundt, sårrey, skal på jobb om 30min så neppe noe Gissj idag.

men hvis du klarer å vente på meg til imorgen, kan vi leke hele dagen og natta.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Jeg venter i spenning ...

 

Kan ikke være med. Broren min har okkupert TV'en MIN og Xboxen MIN oh han spiller Lips :cry:

 

(8)can i get get get to know know know know you better better baby(8)

Lenke til kommentar

Autobalanse passer ikke inne med tanke på venner som samles 5stk i lobbyen for å spille mot andre. Det hadde ikke vært noe stas hvis en av spillerne på laget ditt ble flyttet over til det andre bare fordi to stykker på det andre laget bestemte seg for å være dårlige tapere.

 

Det kunne sikkert vært gjort halvveis slik at dette bare skjedde når man startet et søk etter andre spillere alene fra lobbyen ettersom man da havner med randoms, eller hvis man starter et søk med kun 4 venner og får inne en random for å fylle ut laget så er det kun han som kan bli flyttet over. Men for meg høres det ut som veldig mye arbeid for å oppnå veldig lite.

Lenke til kommentar

Det kan jeg være enig i. Men det har heldigvis ikke skjedd meg ofte nok til at jeg har rukket å irritere meg over det enda. Jeg håper allikevel at de først fokuserer på å fikse det som nå er ødelagt før de legger til noe nytt (glitching, lagg, for liten straff for å stikke av osv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...