fettgnomen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Noen andre som har fri på fredagen eller? Da blir det gamings fra jeg står opp til jeg legger meg ja, på søndagen Lenke til kommentar
schism Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) heffalomp Hmmm...mon tro hvordan jeg får opp gamertagen på siden her?? Endret 3. november 2008 av schism Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Worst case sceneario, jeg er fraværende 8:15-12:50. Stikker kanskje hjem i langfri for å spille litt Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 faen blir så bra, avtalt nå med en på gamer.no forumet at hele fredags kvelden og natt til lørdag blir geow 2 online coop. i tillegg med pils, så blir dette en herlig kveld Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Joiner jeg, om ingen har noe imot det. Er vel ikke online før på fredag kveld. Ingen internett på militærkaserna. Endret 4. november 2008 av Kasius De'Vias Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det blir nok en lett blanding av SP og MP i helga. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 im up.... GM: TpT i Shield Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kommer nok desverre til å være litt lite aktiv i starten, pga dårlig nett, men da har dere iallefall taggen slik at dere kan eie en noob senere. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Får det om jeg er heldig på Torsdag, blir nok masse live/horde etc da. På Fredag er det lan med medfølgende co-op running. Er lite interessant å ha folk som spiller av og til på lista, jeg spiller mye, og sletter og legger til folk hele tida. Så ikke noe "Hei hvorfor slette du meg a?!?!?!?!?" for da er det deres egen feil, dermed basta. Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvorfor skiftet du bort fra Boffen? Du knuser hjertet mitt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Thats why he did it... :O Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kjeda meg... mn ho ar ju? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Noen som blir med online i kveld/nå? Endret 4. november 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som blir med online i kveld/nå? Det er slemt å mobbe... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Beklager... Har ikke turt å spille det på live ennå. Endret 4. november 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du skulle vært her for noen timer siden! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Skulle nesten ha ryddet litt i vennelisten min også kom eg på! Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Var sikker på at jeg hadde deg på vennelisten jeg, Mala.. Så feil kan man ta:S Legger deg til i dette øyeblikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gode ting, eg for min del har nærmest ingen aning om kem eg har på lista mi lenger Få ta ein reall opprydding i morra, kanskje tømme listen helt og begynne fra scratch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå