Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?


Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen en eller annen gang skulle være helt alene i den store Gears of War 2-verden. Du har lyst til å spille, men akkurat da er det veldig få pålogget på vennelisten. Du tør ikke begi deg ut alene i den skumle matchmakingen. Jeg har løsningen: Send en wingman-invite til drugiS 92, så skal han holde hånden din og sørge for at alt løser seg.

 

Konklusjon: Jeg er keen på wingman så lenge jeg ikke har noe annet fore.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Dypt skuffet over Atsjonas her nå.

Dra fra både forum, Gears of War og oss... for bestemora si? :ohmy:

 

Du skjønner, mamma har et sykelig grep om meg, gjør jeg ikke som hun sier, tar hun feks xboxen, en stund. Da er jeg villig til å gjøre nesten alt.

Uansett så Har jeg jo internett på telefonen, også tror jeg vi har tatt med en laptop.

Lenke til kommentar
Dypt skuffet over Atsjonas her nå.

Dra fra både forum, Gears of War og oss... for bestemora si? :ohmy:

 

Du skjønner, mamma har et sykelig grep om meg, gjør jeg ikke som hun sier, tar hun feks xboxen, en stund. Da er jeg villig til å gjøre nesten alt.

Uansett så Har jeg jo internett på telefonen, også tror jeg vi har tatt med en laptop.

Ja, da var vel alle problemer løst? Mobil > pc > xbox = geow 2 live :D

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

MEn nå har jeg faktisk en gylden mulighet til å lese ut den siste stieg larsson boka, har hatt planer om å lese den helt siden sommern, men spill har flomma på, og spill kommer før det meste, spesielt gears.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...