Filmvenn Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Silence before the storm, is fucking golden! Klar til å spille så fort Absoluttspill får sendt ut CE-utgaven. Ban, bare vent til jeg skyter av deg skallen. OOOooyeah! Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 LordEddiJoJo returns! Tatt meg fri på fredag tilogmed Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvis noen har lyst å leke med en treig olding på 30, så er det bare å legge meg til. Håper på Gissj Zwei - der Spezial Ausgabe i posten på tors/fre. Lenke til kommentar
BillyBadass Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Har reisejobb som gjør at jeg er vekke i perioder på 14 dager. Men spiller en del når jeg hjemme Endret 5. november 2008 av BillyBadass Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 anmeldelse på vgnett 15.00 Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Her skal det spilles! Blir nok med meg som med flere andre her, kommer til å spille det ferdig i co-op først, etter det så er det "time to kick ass and chew bubblegum, and im all out of gum" Endret 3. november 2008 av Raigen Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Blir nok å spille litt SP først, med noe MP innimellom. Har ikke spillet før release. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hm... GamerTagen min: Endret 11. november 2008 av mX Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Får ikke spillet før release og det blir en del SP først. Så tar litt tid før jeg kommer online, men det kommer. Endret 3. november 2008 av Zomged Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Endret 10. november 2008 av master_al Lenke til kommentar
tveito94 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Kjem til å spela SP ein god del, men kjem nok til å spela MP og etterhvert! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Då var me igang att.. Helga er planlagt! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Nettopp tatt en stor rensking i vennelista mi så det er bare og adde meg ser fram til og spille med nye folk fra fjernt og nær! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg er sikkert dårligst av samtlige her, så tviler på at dere vil ha noen annen gøy med meg annet enn når dere bare skal leke dere Som bevis for den jævla tosken jeg er, så greier jeg faen ikke legge ut bildet av gamercarden engang Endret 3. november 2008 av Kentinho Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Hehe. Det er plass til alle her Hvis noen begynner å mase om at folk suger skal jeg personlig banne dem fra Live uansett, bare så dere vet det! Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hehe, det var hyggelig å høre Husker jeg ble kjeftet huden full engang jeg spilte 1'ern. Ikke at jeg ble spesielt lei meg eller noe, men det var litt spesielt å høre på en vilt fremmed mann gå helt amok bare fordi jeg ikke var like god som resten av dem Endret 3. november 2008 av Kentinho Lenke til kommentar
smelx Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg er med! Visit My Website Endret 3. november 2008 av smelx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vi må jo begynne å arrangere dager hvor vi spiller allerede nå, da! Ti stykker i samme match i 19 runder.. kan bli usannsynlig gøy! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Jeg skal sånn ca nesten garantert spille store deler av lørdag, med mindre en eller annen on teh interwebz plutselig skulle spørre om jeg vil være med på Co-op. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå