Essem Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Ja, de driver på sånn tydeligvis. Vi vil jo ikke at jeg skal spre virus til alle Telenors kunder. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nei, det er bra vi blir passet på! Vi kan jo ikke ha kontroll over vår egen kobling til internettet, bevares! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Vi har 3 4 PC-er i huset. Den ene er min laptop som jeg har 4 antivirusprogrammer på: Avast, Norton, Spybot og Windows Defender Jeg har en skole-laptop også som er så sperret at jeg ikke engang får lov til å stille klokken på den. Vi har også en stasjonær og en bærbar til. Disse eies av Jernbaneverket, og vi er ikke administrator og har ingen mulighet til å installere noe som helst på dem. Jeg tviler også på at faren min er inne på tvilsomme sider som planter fiendtligheter i maskinen hans. Kan noen bortsett fra Telehor fortelle meg hvordan i all verden det er kommet uønsket programvare på noen av maskinene tilkoblet nettverket uten at jeg har merket det? Herregud, Internett på PC-ene fungerer fint, men Xboxen er tydeligvis livsfarlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nei, det er et spørsmål forbi min forståelse. Lyse ftw! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 Jævla Telenoreksperten kunne fortelle meg at de hadde sendt meg en mail om hva jeg skulle gjøre. Har jeg fått mail? Nei. Sender jeg inn det skjemaet likevel? Ja. Gjør dette meg til en badgirl? Ja. Innen 24 timer skal jeg visst være i gang igjen. Dette gjelder sevfølgelig bare hvis ikke Telenor klarer å finne igjen de skumle virusene i PC-en min. Hvis de finner noe de ikke liker, fortsetter blokkeringen. Det må da for svarte være mulig å gjøre det man har lyst til å gjøre på Internett uten at Telenor skal binde deg på hender og føtter. Jeg har ikke akkurat gjort noe ulovlig. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Noen som er klar for noen runder nå, eller? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jævla Telenoreksperten kunne fortelle meg at de hadde sendt meg en mail om hva jeg skulle gjøre. Har jeg fått mail? Nei. Sender jeg inn det skjemaet likevel? Ja. Gjør dette meg til en badgirl? Ja. Innen 24 timer skal jeg visst være i gang igjen. Dette gjelder sevfølgelig bare hvis ikke Telenor klarer å finne igjen de skumle virusene i PC-en min. Hvis de finner noe de ikke liker, fortsetter blokkeringen. Det må da for svarte være mulig å gjøre det man har lyst til å gjøre på Internett uten at Telenor skal binde deg på hender og føtter. Jeg har ikke akkurat gjort noe ulovlig. Tror de bare begrenser spillinga di litt drugis... Edit: Er ikke sikkert jeg orker å joine idag, micen min knakk helt plutselig, og er sjuk, så der er min unnskyldning for å decline invite. Edit2: men for all del, send invite. Endret 16. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jævla Telenoreksperten kunne fortelle meg at de hadde sendt meg en mail om hva jeg skulle gjøre. Har jeg fått mail? Nei. Sender jeg inn det skjemaet likevel? Ja. Gjør dette meg til en badgirl? Ja. Innen 24 timer skal jeg visst være i gang igjen. Dette gjelder sevfølgelig bare hvis ikke Telenor klarer å finne igjen de skumle virusene i PC-en min. Hvis de finner noe de ikke liker, fortsetter blokkeringen. Det må da for svarte være mulig å gjøre det man har lyst til å gjøre på Internett uten at Telenor skal binde deg på hender og føtter. Jeg har ikke akkurat gjort noe ulovlig. skjønner ikke helt det her, datamakinen din sender jo ikke ut virus over bredbåndslinjen din til andre maskiener som er koblet Telehor nettet. man får virus av å besøke sider som slenger ut virus med vilje, eller programmer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Send en mail til forbrukerådet og spør hva de (Telenor) driver med. Send en mail til Telenor om at du har kontaktet forbrukerådet pga deres blokkasje. Problem solved. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Spille nuh? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Er pålogga kanskje 4-5 timer pr. dag. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vi har 3 4 PC-er i huset. Den ene er min laptop som jeg har 4 antivirusprogrammer på: Avast, Norton, Spybot og Windows Defender (...) Du bør avinstallere enten Norton eller Avast, kanskje greit å ta Avast siden den antakelig er freeware. Grunnen er at et antivirusprogram på mange måter oppfører seg som et virus selv, dermed vil to slike som er installert på samme maskin bare motarbeide hverandre. Spybot og Windows defender er ikke antivirusprogrammer så de kan du beholde uten at de skal lage problemer. Dette er nok ikke årsaken til dine problemer med telenor, så dette er bare et off-topic tips. Gøy å spille i sted, må gjenta det en dag Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Vi har 3 4 PC-er i huset. Den ene er min laptop som jeg har 4 antivirusprogrammer på: Avast, Norton, Spybot og Windows Defender Jeg har en skole-laptop også som er så sperret at jeg ikke engang får lov til å stille klokken på den. Vi har også en stasjonær og en bærbar til. Disse eies av Jernbaneverket, og vi er ikke administrator og har ingen mulighet til å installere noe som helst på dem. Jeg tviler også på at faren min er inne på tvilsomme sider som planter fiendtligheter i maskinen hans. Kan noen bortsett fra Telehor fortelle meg hvordan i all verden det er kommet uønsket programvare på noen av maskinene tilkoblet nettverket uten at jeg har merket det? Herregud, Internett på PC-ene fungerer fint, men Xboxen er tydeligvis livsfarlig. Du har vel ikke torrents gående på en port som kanskje er en kjent "virusport"? Dvs, en port som enkelte typer virus/trojanere bruker for å spre ukvemheter. Det pleier å gjøre ISP'er nervøse. Endret 16. desember 2008 av lektroluv Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Send en mail til forbrukerådet og spør hva de (Telenor) driver med.Send en mail til Telenor om at du har kontaktet forbrukerådet pga deres blokkasje. Problem solved. Nå har de jo åpnet igjen etter at jeg sendte en bekreftelse på at jeg ikke hadde uønsket maskinvare. This is David, kanskje Norton er moden for en avinstallering, tror det bare er en halvveis utgått prøveperiode uansett Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kjøpt idag, runda på 5 timer, mye online i ferien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) hvordan klarte du det på 5 timer? da må du ha spurtet igjennom og hoppet over cut-scenes og prating. Endret 17. desember 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Nei, gårvel ikke å hoppe over cutscenes og pratinga? Begynte å spille fem, tok meg to timers pause og var ferdig tolv. Var på normal da, vel å merke Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Jo, det går an hvis man trykker bakoverpilen til venstre for Xbox guide-knappen. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Bare å legge til meg også GT: Ice E360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå