svenningen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) GR Nevermind skrev den gamle gitt Endret 10. desember 2008 av svenningen Lenke til kommentar
InsainX Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 gamertag: LimpKid legg meg til, trenger noen norske til å mose amerikanske drittunger Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er det Erik som har spredd den shitsangen over halve Live? Makan. Det går jo ikke et game uten at jeg hører de ordene. Moahahahahahaha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han satt faen meg igang igår kveld også! Vi må få til et party med åtte personer hvor alle synger i kor! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Han satt faen meg igang igår kveld også! Vi må få til et party med åtte personer hvor alle synger i kor! gi meg teksten igjen så joiner jeg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bare å lese signaturen hans, det Men den går uansett som det her: "Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei!" Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 da er jeg med etter jeg har spist middag approx 40min, kommer på gears etter noen har kontakta meg er ikke dårlig klarer meg Lenke til kommentar
Morten-Rune Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er med jeg og, frem til Berserk begynne ikveld:) GT: Morten Rune Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Til Bare-gutta og alle andre: Bli med på topicen: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046227&hl= Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noen som spiller i kveld? Endret 11. desember 2008 av Mr. ve Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bare å lese signaturen hans, det Men den går uansett som det her: "Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei!" Nå har jeg endelig fått lagd et godt og kirke vennlig gitarspill. Går for å slippe ut en liten MP3-singel på forumet Lurer på om jeg skal gå ned på konfirmasjons opplæringen som noen folk holder på med og spille litt Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som spiller i kveld? jeg spiller nå . . . ad PixlFace om du vil Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bare å lese signaturen hans, det Men den går uansett som det her: "Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei!" Nå har jeg endelig fått lagd et godt og kirke vennlig gitarspill. Går for å slippe ut en liten MP3-singel på forumet Lurer på om jeg skal gå ned på konfirmasjons opplæringen som noen folk holder på med og spille litt Du kan jo prøve det på Urørt.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Bare å lese signaturen hans, det Men den går uansett som det her: "Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei!" Nå har jeg endelig fått lagd et godt og kirke vennlig gitarspill. Går for å slippe ut en liten MP3-singel på forumet Lurer på om jeg skal gå ned på konfirmasjons opplæringen som noen folk holder på med og spille litt Du kan jo prøve det på Urørt.. Det hadde vært gull altså!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heh, kore i bakgrunnen, anyone? Nei, noen som er med på noen runder nå? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) kjipt.. er hos pappa, skulle gjerne vært med. Er med neste uke; 24/7 Endret 12. desember 2008 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Lørdag, masse Gissj 2 Ok? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det skal vel kunne ordnast. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2008 Det var masse Gears 2 i går også. Kanskje jeg joiner i dag, kanskje ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå