Gå til innhold

[X360] Gears of War 2 - Spille Online?


Essem

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare å lese signaturen hans, det ;)

 

Men den går uansett som det her:

 

"Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør.

Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei!"

Nå har jeg endelig fått lagd et godt og kirke vennlig gitarspill. Går for å slippe ut en liten MP3-singel på forumet :thumbup:

Lurer på om jeg skal gå ned på konfirmasjons opplæringen som noen folk holder på med og spille litt :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Bare å lese signaturen hans, det ;)

 

Men den går uansett som det her:

 

"Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør.

Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei!"

Nå har jeg endelig fått lagd et godt og kirke vennlig gitarspill. Går for å slippe ut en liten MP3-singel på forumet :thumbup:

Lurer på om jeg skal gå ned på konfirmasjons opplæringen som noen folk holder på med og spille litt :hmm:

 

Du kan jo prøve det på Urørt..:p

Lenke til kommentar
Bare å lese signaturen hans, det ;)

 

Men den går uansett som det her:

 

"Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør.

Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei!"

Nå har jeg endelig fått lagd et godt og kirke vennlig gitarspill. Går for å slippe ut en liten MP3-singel på forumet :thumbup:

Lurer på om jeg skal gå ned på konfirmasjons opplæringen som noen folk holder på med og spille litt :hmm:

 

Du kan jo prøve det på Urørt..:p

Det hadde vært gull altså!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...