Laland Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Sånn er det med tentamen. Verre med potensielle eksamner. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Eksamen til jul? Det har visst jeg gått glipp av. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Vi har kjørt oss ferdige med geografi iløpet av det halvåret her.. Gidder ikke å gå så dypt inn i det, men en sjettedel av allmen elevene kommer opp i det iløpet av uka. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 ikke sikkert du kommer opp da? hah ler av siggen din, Er med på anything anytime (sorry har ikke vision kameraet) morro kunne sikkert være med jeg, send en mld på xbl så joiner jeg nok Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Kan ikke dere lage en egen tråd Drugis, Svenningen, toman85 OSV GEARS 2 Chattetråd eller noe sånt? xD Dere bruker jo 2-3 tråder og prater sammen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Vi har jo denne... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=902699 Edit: åja, du tok kanskje den med i beregningen Endret 8. desember 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 drugiS, you may do the honors. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Og opprette Gears 2 chattetråd? Joa... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Om det er prat om å spille eller at man har spilt er jo dette en utmerket tråd. Den er her jo for å bygge et community rundt Gears 2 her på forumet. Om det derimot handler om historie, bugs, klaging osv så er jo "kafeen" perfekt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Og atter en gang har Lakus talt sanne ord. We stay here! Tonight, we chat inn the "Gears of War 2 - Spille Online?" THREAD!! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Laland skamme deg! du fikk den forbanna setningen opp i hodet mitt og nå vil den ikke forsvinne! hvor er det du har den ifra? isåfall et ganske bra "motto" å bruke når man trykker shotgunen oppi en locust Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 JA! JA! endelig fått wingman achievementen, holdt på i over 3 timer... puuh Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 haha slet litt me den jeg og.. tok ca. 9 kamper vi tapte hele tiden 16-14 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hah, n00bs Har 900/1999 runder, hadde vært ferdig med den om nettet hadde vært oppe. Skulle også ha startet på Insane for lenge siden, men dere skjønner tegninga... Collectibles har jeg alle av i de to første Acts. Er det noe vits i å nevne 100,000 kills? Selvfølgelig er jeg ikke i nærheten Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 ok har 500/1999 runder har 11500 kills mener jeg og ha sett poppe upp har alle collectibles ikke starta på insane, har tatt siste bane though noen som vil spelle på insane? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Laland skamme deg! du fikk den forbanna setningen opp i hodet mitt og nå vil den ikke forsvinne! hvor er det du har den ifra? isåfall et ganske bra "motto" å bruke når man trykker shotgunen oppi en locust Heh.. det var nok Erik som gjorde det! Jeg sitter og nynner på den hele tiden selv, takket være ham.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Laland skamme deg! du fikk den forbanna setningen opp i hodet mitt og nå vil den ikke forsvinne! hvor er det du har den ifra? isåfall et ganske bra "motto" å bruke når man trykker shotgunen oppi en locust Heh.. det var nok Erik som gjorde det! Jeg sitter og nynner på den hele tiden selv, takket være ham.. Det er så lett, lett, lett, når du er frelst, frelst, frelst! Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Ja det er Karlsvogna, den går til himmelen. Med Jesus som sjåfør, og Gud som konduktør. Hei! Det jo bare den feteste Jesus-sangen ever!!! Det er ingen skam å være "avhengig" av hans kjærleik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Det der er ingenting.. Vent til en gang dere spiller med ham, da får dere melodien attpåtil! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Bare å spør kommer på rundt 8-tiden. Hehe GT: Erik n0n Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2008 Er det Erik som har spredd den shitsangen over halve Live? Makan. Det går jo ikke et game uten at jeg hører de ordene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå