Mortis747 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg blir gjerne med i kveld vis det går Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 i min mening er du ikke enten tøff, kul, populær eller rå om du ikke spiller med meg men det er bare min mening da Your will is my will, I shall serve no other. I live for you, and I will die for the people. For I am... Lakus! Sh-Shing! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Kanskje jeg har tid, kanskje ikke. Jeg har spilt ganske mye allerede i hele dag. Jeg klarte til og med å miste ranken min Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Den ene du hadde? ^^, Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 De to jeg hadde. Chrissj, Kainzor, Comprade og toofurious hjalp meg til min andre rank i går. I dag fucka jeg opp alt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Typisk Da har du en fin vei å gå tilbake til to igjen da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Siden jeg brukte 800 runder på å nå den første gang, har jeg sikkert "party like it's 1999" før jeg får den tilbake. Endret 28. november 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skjønner ikke hvordan det er mulig :!: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 When your name is drugiS, anything is possible. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 kan sikkert joine litt gow jeg og, føler at det er dere som regjerer denne posten Lenke til kommentar
TailpipeTimmy Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Halloi folkens! 28gammel kar som endelig har fått seg xbox igjen.. Add TailpipeTimmy om noen føler for å spille med en relativt uerfaren livespiller.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #9. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Si ifra hvis noen er keen på og spille! Jeg blir gjerne med! Gamertag: andr3asb Endret 5. desember 2008 av andr3asb Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Idag er det Fredag folkens, da blir det mye spilling Så vis noen vil bli med og spille så står Gamertagen min i signaturen Lenke til kommentar
Oook Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Gamertagen min er Haawkon Jeg er med, men er ikke særlig god Endret 5. desember 2008 av Oook Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 legg til gr nevermind om dere vil spille med en rogalending med kronisk munndiarè Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 la et par stykker til nå, blandt annet deg også svenningen. Jeg er helt ny i det spillet her så jeg kommer til og bli knust haha.. Menneh noen som er oppe for litt spilling? Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 la et par stykker til nå, blandt annet deg også svenningen. Jeg er helt ny i det spillet her så jeg kommer til og bli knust haha.. Menneh noen som er oppe for litt spilling? Jeg er med, har bare et lite problem med Xbox Live og slike ting, men det holder jeg på og fikser nå så er nok klar om 15 min Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 herlig, da skal jeg få rota fram den originale mic greia til xboxen, tror ikke det steelseries headsettet virker helt bra selvom det er xbox 360 kompatibelt :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå