Laland Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Kan spille Wingman, 1v1v1? Leser forsåvidt til en prøve just nu.. Og har kanskje eksamen til uka. Dumt å bruke rundt åtte timer på Gissj på en vanlig onsdag da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Laland, Drugis, Lakus, Comprade og KainZor (Toman85 her på forumet). Wingman, 5 runder, en person på hvert lag. ???????? Profit! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Laland, Drugis, Lakus, Comprade og KainZor (Toman85 her på forumet). Wingman, 5 runder, en person på hvert lag. Win@Laland, InfiniteChainsodomy@Comprade Profit! Fixed. Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hoardz teh Hordez Thank u, Laland, Erik, Shoberg, Zoomzoom, Lefty, alle WOOT Takk tilbake, men jeg fikk ikke noe Hoardz the hordez jeg... Må jeg vinne over alle hordene for å få den? Jeg var kun på level 10 eller noe sånt før vi startet på 40... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Da må du ta lvl 10-40 også Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jaja... Da er jeg iallfall ferdig med de 10 hardeste da.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Tja, 1-8, 11-18, 21-28 etc etc er lette alle sammen. Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Mangler litt horde på midten der ja, 29-46 ca. La oss sette sammen et team og harve igjennom en kveld =) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Just say the word! Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er med på horde jeg også... var moro det... hehe... Får kanskje vært med litt etter kl. 20 i dag, ellers blir det sikkert litt i helgen. Ellusion: Hva er gamertag'en din? Tror ikke jeg har deg på friends-lista. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Morsomt igår, gjerne med på mere av det eller Horde eller noe annet Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har fri i morgen, så jeg skal sikkert spille litt i ettermiddag og en del utover kvelden. Hvis noen er up for it, er det bare å si ifra. Vet ikke om jeg gidder mer horde... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Laland, Drugis, Lakus, Comprade og KainZor (Toman85 her på forumet). Wingman, 5 runder, en person på hvert lag. ???????? Profit! Mente du at jeg skulle spille Gears 2 klokka 23:41 i går? Jeg trenger søvnen min før en tentamen, man. I natt derimot, trenger jeg ingen søvn Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 McMoen: Prøv "Ellusion no" =) http://profile.mygamercard.net/Ellusion+no Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Kommer med en viktig announcement. Fra idag kl. 17.00 kommer jeg til å spille gears 2 multiplayer.. tiden jeg skal slutte å spille er ukjent, men mest sannsynlig kl. 06.00 på lørdag.. lurer på om det er noen som har motet og nok kaffe til å klare seg gjennom en natt med Locust, Cogs og slitsomme Stranded folk med Gnasher Shotguns send meg en pm på forumet så kan vi se om vi blir 5 modige nordmenn! Sign. Shoberg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Lakus reporting in as backup. Hvis det er plass til meg kommer jeg, men kan ikke love at jeg blir å se i samme party hele kvelden. Er så mange å spille med når du er så sinnsykt tøff og kul som meg Endret 28. november 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Ellusion Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Blir nok endel Gears i helga, men ikke sammenhengende. Bare å invitere meg vet du =) Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Lakus reporting in as backup. Hvis det er plass til meg kommer jeg, men kan ikke love at jeg blir å se i samme party hele kvelden. Er så mange å spille med når du er så sinnsykt tøff og kul som meg Man er ikke kul om man ikke spiller hele kvelden på samme party Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er ikke kult, men det er tøft. Noe som gjør meg til en tøffing. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er ikke kult, men det er tøft. Noe som gjør meg til en tøffing. i min mening er du ikke enten tøff, kul, populær eller rå om du ikke spiller med meg men det er bare min mening da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå