Gå til innhold

The White Stripes / Turbonegro


Kowalski

Anbefalte innlegg

Jah!

 

Endelig er det sårt etterlengtede "Elephant" ute, og spørsmålet er da om The White Stripes leverer?

 

Mitt svar er helt klart ja. Dette må være et av årets beste rock-album, kanskje det aller beste? Har hørt gjennom albumet en del ganger nå, og Jack White fremstår som en av de bedre låtskriverne vi har i dag.

 

Turbonegro sin plate, "Scandinavian Leather", skal etter planen slippes 28. april men det har jo vært tilgjengelig på nettet en stund nå (det er lov å prøvesmake litt før man kjøper). Jeg synes dette lukter videre suksess for deathpunkerne, hva med dere andre? Er det med i konkurransen for årets rockeskive?

 

Aah, to knalltøffe band jeg er *litt* fan av slipper store album, i tillegg har 2003 skjenket oss mange gode plater allerede.. Dette blir bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å høre på Scandinavian Leather før 28. april, men da jeg fikk ei brent skive i hendene av en kompis klarte jeg ikke motstå det :) Det var utrolig FETT, kan fullt ut måle seg med apocalypse dudes!! Skal selvsagt kjøpes inn den 28.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...