Gjest gutten med samme problem Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 hey pröv å trene, det hjelper og spesielt styrke. MEn du må trene mest magen , ikke så mye den övre delen, men den nederste. Drikk masse kald vann, da f\r du ikke den f¨lelsen av å runke hele tiden ja det kan jo skje mens du sover da det kalles v\te drömmer, men da må du sove med ryggen på senga ikke med magen..... pröv det hjalp meg.... Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Omskjæring er fjerning av forhuden, det gjør det veldig vanskelig og vondt å runke. Feil. Jeg har fått fjernet forhuden min. Det er mye bedre mtp på sex. Jeg holder ut enda lenger + dama liker at forhuden er borte. btw, jeg har iallefall ikke problemer med å nappe løken. Tar bare litt lengere tid før jeg kommer. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dere må seriøst slutte å diskutere omskjæring, har foregått nok off topic nå. Kanskje moderator kan dele tråden og opprette en tråd om omskjæring? Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ja, hvorfor omskjering? Jeg skjønner egentelig ikke vits med og slutte... Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 OT: Omskjæring er ikke veien å gå, om man vil onanere mindre. Dette er min personlige mening, som alt jeg skriver er, vennligst ikke kommenter. Jeg er ikke omskjært selv, så vet ikke hvor stor forskjell det faktisk gjør. Men det skal jo sette ned nytelsen i onani og sex, i og med at penishodet blir herdet og dermed mindre følsomt. Tror ikke du vil dette trådstarter. Blir som å sette en kule i hodet på kona fordi hun snakker for mye (EKSTREMT dårlig eksempel, men men). OnT: Er kommet mange realistiske forslag i tråden, som f.eks. sov naken så ereksjonen får utløp, vær med venner/tren (tenk på andre ting). Ser ikke hvorfor vi trenger å bruke mer tid på den. Men for all del, virker ikke som om modene bryr seg, så de som vil kan jo fortsette med omskjæringsdiskusjonen og/eller andre ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Omskjæring er fjerning av forhuden, det gjør det veldig vanskelig og vondt å runke. jeg har iallefall ikke problemer med å nappe løken. I'll second that. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Slutter du med onanering/sex så kommer du til å få utløsninger i søvne etterhvert og våkne opp klissete. Kroppen skal uansett ha det ut for å bytte ut gammel sæd med ny. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg er 16 og har aldri i mitt liv opplevd dette, at sæden kommer ut om natten. Men jeg har jo også onanert ganske regelmessig, vil jeg påstå. Det fins vel et visst antall dager man må gå uten "tømming" før kroppen gjør dette selv, jeg har veld aldri nådd grensen. Dette er sikkert også veldig individuelt. De av dere som har opplevd dette, hvor lang tid var det siden forrige utløsning? Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg er 16 og har aldri i mitt liv opplevd dette, at sæden kommer ut om natten. Men jeg har jo også onanert ganske regelmessig, vil jeg påstå. Det fins vel et visst antall dager man må gå uten "tømming" før kroppen gjør dette selv, jeg har veld aldri nådd grensen. Dette er sikkert også veldig individuelt. De av dere som har opplevd dette, hvor lang tid var det siden forrige utløsning? Jeg vil tro at tiden det tar avhenger av hvor ofte du onanerer, pluss at det er veldig individuellt. Jo oftere du onarerer, jo mer sæd produserer kroppen, og mer må etterhvert byttes ut, etter min logikk. Har opplevd det en gang for mange år siden, men husker ikke hvor lenge det var siden forrige utløsning da. Har aldri opplevd det seinere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg