Gjest LeiAvDet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som har noen tips til å slutte å onanere? Ihvertfall gjøre det sjeldnere, eller noe? Ja, jeg er gutt, ja jeg er 15-16 år, men jeg er så dritlei av at det "bare skjer"! Gjør det kanskje annenhver dag eller noe sånt. Har ikke noen oversikt over det. Sorry hvis det her er tidenes teiteste post, men det får bare være.. Setter pris på seriøse svar. "Sånn er gutter.." - Fuck it!!! Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som har noen tips til å slutte å onanere? Ihvertfall gjøre det sjeldnere, eller noe? Ja, jeg er gutt, ja jeg er 15-16 år, men jeg er så dritlei av at det "bare skjer"! Gjør det kanskje annenhver dag eller noe sånt. Har ikke noen oversikt over det. Sorry hvis det her er tidenes teiteste post, men det får bare være.. Setter pris på seriøse svar. "Sånn er gutter.." - Fuck it!!! Begynn å spill WoW Da får man ikke tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noen som har noen tips til å slutte å onanere? Ihvertfall gjøre det sjeldnere, eller noe? Ja, jeg er gutt, ja jeg er 15-16 år, men jeg er så dritlei av at det "bare skjer"! Gjør det kanskje annenhver dag eller noe sånt. Har ikke noen oversikt over det. Sorry hvis det her er tidenes teiteste post, men det får bare være.. Setter pris på seriøse svar. "Sånn er gutter.." - Fuck it!!! Begynn å spill WoW Da får man ikke tid. Støttes, eller så kan du omskjære deg. Lenke til kommentar
Gjest LeiAvDet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Haha, joa.. Bortsett fra at jeg var ennå verre den gangen jeg faktisk spilte WoW! Hva betyr egentlig å omskjæres? Fjerne hele shiten eller noe? Det kommer ikke på tale å gjøre noe som gjør at jeg ikke kan ha sex med noen i fremtidlige tilfeller.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Omskjæring er fjerning av forhuden, det gjør det veldig vanskelig og vondt å runke. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Få andre ting å tenke på. Vær opptatt med noe. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vil du slutte er det bare å ta deg selv i nakken bestemme deg for det. Det krever viljestyrke og pågangsmot for å undertrykke kroppens signaler og spesielt i vår tid hvor vi bombarderes av seksuelle hentydninger vil det være ekstra vanskelig. Jeg tror du heller bør bruke energien på å gå litt dypere inn i deg selv å finne ut nøyaktig hvorfor du ønsker å slutte med noe som er helt normalt. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 ...Jeg tror du heller bør bruke energien på å gå litt dypere inn i deg selv å finne ut nøyaktig hvorfor du ønsker å slutte med noe som er helt normalt... Støtter jeg fult ut. Når jeg var 15-16 var det snakk om to/tre ganger daglig uten at jeg opplevde det som plagsomt eller mye.. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er du gal? Må davel ikke finne på å slutte å runke kan du forstå... Lenke til kommentar
Gjest LeiAvDet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Vil du slutte er det bare å ta deg selv i nakken bestemme deg for det. Det krever viljestyrke og pågangsmot for å undertrykke kroppens signaler og spesielt i vår tid hvor vi bombarderes av seksuelle hentydninger vil det være ekstra vanskelig. Jeg tror du heller bør bruke energien på å gå litt dypere inn i deg selv å finne ut nøyaktig hvorfor du ønsker å slutte med noe som er helt normalt. Beste svar hittil.. Prøvd gang på gang og si at dette får ha vært siste gang osv. Men om et par dager skjedde det som oftest igjen. Det plager meg ekstremt å gjøre det. Føler jeg nærmest er avhengi eller noe slikt. Det føles bare ikke riktig at jeg skal gjøre det. Blir ikke kåt på ting jeg ser osv, så pop-ups får bare være så deilige de bare vil.. Hadde følt meg tusen ganger så normal om jeg ikke onanerte "til vanlig". Takk for svar. Prøver videre med viljestyrken. Som Dusken sa, kan det egentlig ha noe med det å gjøre.. Jeg har ikke noe å gjøre, egentlig. Burde seriøst fått noe annet å drive på med. Slitt med å finne et eller annet fritids i lange tider nå, men finner det ikke.. Hehe. Ble reine livshistoren det her ;O x3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det føles bare ikke riktig at jeg skal gjøre det. (...) Her må du stille deg spørsmålet: "hvorfor føles det ikke riktig?". Sannsynligvis vet du svaret på dette allerede, og slik jeg tolket det siste innlegget ditt kan det muligens ha noe med at du kanskje tenner på ting som ikke normalt forbindes med seksualitet? Parafilier og seksuell fetisjisme er i så tilfelle noe som alle i større eller mindre grad opplever, og ikke noe å skamme seg over. Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei. Onanering opptil flere ganger om dagen er ganske vanlig på gutter i den alderen. Hvis jeg ville sluttet med det hadde jeg kansje begynt å trene mer, få ut energi osv. Kansje finne meg en kjæreste hvis du ikke har det fra før. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Omskjæring er fjerning av forhuden, det gjør det veldig vanskelig og vondt å runke. Det gjør det ikke vanskelig å vondt å runke nei. Er omskjært jeg, runker minst 1 gang om dagen, og det gjør ikke noe vondt? Så, trokke du vet noe særlig om omskjæring . Dessuten er de fleste menn i USA omskjært.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har hørt at grunnen til omskjæring var en anti-onaneringskampanje, at leger begynnte å si at omskjæring er sunt for å få unggutter til å slutte med onanering. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror du burde lese litt mer om det jeg Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror du burde lese litt mer om det jeg Anbelfaler å se Penn & Teller's Bullshit : Circumcision. Her får du vite litt om historien til omskjæring. Lenke til kommentar
abc12345 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror du burde lese litt mer om det jeg Anbelfaler å se Penn & Teller's Bullshit : Circumcision. Her får du vite litt om historien til omskjæring. Titelen på boken hørtes ikke så lovende ut spørr du meg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 vent til du kommer i forsvaret da blir det en brå slutt Lenke til kommentar
clario Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tror du burde lese litt mer om det jeg Anbelfaler å se Penn & Teller's Bullshit : Circumcision. Her får du vite litt om historien til omskjæring. Titelen på boken hørtes ikke så lovende ut spørr du meg Er ikkje ei bok, det er en serie.. Kvar episode omhandler eit tema. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Neimen! I går fant jeg ut at jeg ikke skal runke på minst en uke etter verdens kjedeligste orgasme. Er ikke akkurat noe kick mer, så jeg fant ut at jeg skal pause. Fant ut at en uke bare er én dag ganger sju, og kan jeg klare én dag kan jeg klare en uke. Jess jess. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg