Xanitra Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) uhm, digger Red Alert 3, det er helt konge, å har vært igjennom toturialen. Men jeg har et problem. Hver gang jeg skal til selve hoved menyen igjen, tar det veldig lang tid for denne å lade. Det eneste jeg ser er stjerna, men ikke noen valg. Musikken hører jeg også. Etter ca 45 sekunder, dukker alt opp. Kan ikke skjønne hva dette kan være. Pcen min er ganske top of the line. Endret 2. november 2008 av Xanitra Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 har du lastet ned nyeste patchen? Det fixet mine problemer iallefall. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg har også samme problem som Xanitra. Det tar veldig lang tid, ingen patch har endra tida spillet laster. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) etter å ha lastet ned patch dukker menyen opp mye fortere. problemet løst for min del. men det var den patchen som selve spillet oppdaget. ikke multiplayer patchen fra gamespot.com sine sider, Endret 2. november 2008 av Xanitra Lenke til kommentar
henke007 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 samme her, patch løste menyproblemet. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ble bedre på min, men det kunne gjerne gått fortere. Though, er ikke no big deal:) Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 det er for at spillet leter etter nye oppdateringer Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ble litt redd da det tok så lang tid å vende tilbake til menyen. Men etter patchen som spillet fant, ordna det seg. Takk gud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå