pavement Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hei. jeg sitter nå i en diskusjon, om en sel som var på barne-tv for mange år siden, og klarer ikke finne svaret selv. var det en sel på noe barne-tv av noe slag som het "selik," "sellik." Eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 når du sier det så tror jeg at jeg husker noe sånt jeg også... mener at selik ringer en liten bjelle.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) meiner det var sellik ja. Men det er ikkje så lenge sidan . Då eg husker dette som barnetv med nevøer og nieser, ikkje barnetv for ein sjølv ( kolagol .....) Endret 2. november 2008 av Jankee Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 var det om noen som fant en sel på stranden og tok henne/han til seg? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Husker også den like rørende historien om glassmaneten Jellik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå