Scoob911 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er litt usikker på hvor jeg skal legge denne posten for å få svar, men jeg prøver her (moderator for heller flytte den hvis det er feil). Når jeg er på handlevognen min står denne meldingen helt øverst Warning: fopen(/home/priceguide/web/frontend_old/dump/handlevogner/hardware.no_waggon_id_83487.txt) [function.fopen]: failed to open stream: No such file or directory in /home/priceguide/web/frontend_old/frontend/vis_handlevogn.php on line 381 Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/priceguide/web/frontend_old/frontend/vis_handlevogn.php on line 382 Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/priceguide/web/frontend_old/frontend/vis_handlevogn.php on line 383 og når jeg trykker på knappen "Kjøp disse varene hos Amentio" kommer det opp en nye side med samme meldingen. Testet på noen andre handlevogner også og det samme skjedde. Er det bare hos meg eller er dette en feil som har kommet? Hadde tenkt til å bestille noen nye deler i dag men den fine handlekurvfunksjonen var visst borte. Noen som har svar? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
vano Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei, jeg klarer ikke å reprodusere feilen. Har det ordnet seg hos deg nå? Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 I dag var faktisk feilen blitt borte igjen Så denne tråden kan bare stenges/slettes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg