FelaroN_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei! Når jeg har tenkt til å spille saints row 2 online, som feks team gangsta brawl osv, ikke coop, så hopper finner den først en server, så loader den serveren. Men tilslutt så hopper den tilbake til menyen, noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 anyone :/? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tjaaa, har du NAT: Open? Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Er ikke helt sikker på hva du mener, men på test connection står det at funker som det skal, har dessverre ikke så mye peiling på det her Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvilken NAT-type står det at du har når du kjører en nettverkstest? Strict, Moderate eller Open? Du kan ha problemer med å få kontakt med andre spillere dersom du har Strict eller Moderate. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Det står at jeg har strict, bytte den til open og se om det fungerer? Hvordan bytter jeg forresten? Finner det ikke Endret 5. november 2008 av FelaroN_ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er nok helst oppsettet ditt (router og slikt) som gjør at det blir Strict, ta en kikk på Google og se om du ikke kan klare å finne noen guider som forteller deg hvordan du kan få NAT Open. Søk på "xbox live NAT guide" eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå