runela Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Tid for ny barbermaskin. Har sett på Pulsonic og Cruzer4. Men synes vell Pulsonic virker mest fristene. Noen som har erfaringer med disse maskinene eller andre anbefalinger? Vil helst ha Braun.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Merkelig at du vil ha en braun, når det er de som fungerer dårligst. Philipshave har de beste skjærehodene som er i dag.. Er de som tar best. Da jeg jobbet i butikk, var det de som var desidert best og hadde færrest misfornøyde kunder.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. november 2008 Rapporter Del Skrevet 3. november 2008 Mulig oppfatningene er forskjellige, avhengig av personlig erfaring og hud/hårtype. Jeg har hatt både Braun, Philishave og Panasonic. Philishave funker godt på lange hår, men er vanskelig å få skarpe overganger mellom skjegg og barbert område. Selv med lift-and-cut er Philishave ikke særlig tett-barberende, så dersom jeg bruker den, må jeg gå over med en annen maskin etterpå. Braun eller Panasonic med oscillerede skjærehode og integrert langhårkutter er det som funker best for meg. Uten langhårkutter blir det lange hår etter noen dager, da den ikke får med seg alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå