Bruker-158599 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Hei. Jeg satt på datan å surfa. Tenkte da at jeg kunne prøve et online spill, da måtte jeg bruke adobe shockwave player. Jeg instalerte det, men da begynte datan å oppføre seg rart så avinstalerte det. Tenkte at jeg skulle scanne med SAS, men den fant bare cookies. Når jeg skulle scanne med SAS kom det en feilmelding. Det så ut som et windows 98 vindu. Husker ikke hva som stod der. Etter det så kom det fram at jeg har lite diskplass. Har 74gb og få programmer er instalert. Det dukket opp et ikon nederst i høyre hjørne. Jeg trykket på det og da kom dette frem. Det jeg reagerte på er at det står"dette kan ta et pat minutter"Hvis jeg går på alleprogrammer, tilbehør å starter det derfra så kommer det samme...(skrivefeilen)regner med at det er microsoft sin skyld. Synes at det er rart at plutselig så var det ikke mer plass igjen. Nå er det plutselig 38gb. Jeg har også oppdatert java. Skal jeg fulge guiden? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) fungerer nå, vet ikke hvorfor Endret 5. juni 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå