ftbllftbll Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når man overfører en spiller fra en klubb til en anne så har det på tidligere pes spill gått helt fint. Men problemet er nå at hvis jeg f eks overfører berbatov til manutd så må en manutd gå omvendt vei til tottenham. Hva er dette for noe tull? Kan man gjøre det på en annen måte? Hva betyr det når man holder inne R1,R2,L1,L2 under kamp og trykker, runding, trekant, firkant eller x? Takk for bra svar Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når man overfører en spiller fra en klubb til en anne så har det på tidligere pes spill gått helt fint. Men problemet er nå at hvis jeg f eks overfører berbatov til manutd så må en manutd gå omvendt vei til tottenham. Hva er dette for noe tull? Kan man gjøre det på en annen måte? Hva betyr det når man holder inne R1,R2,L1,L2 under kamp og trykker, runding, trekant, firkant eller x? Takk for bra svar Vet ikke om dette er noe bra svar, men er i alle fall et svar. Ikke helt sikker på hvordan overføring av spillere fungerer i PES09. Foreslår vel egentlig at du laster ned en option fil med alle transfers. Er det enkleste det. Winning eleven blog, pesfan forum og pesgaming forum har massevis med option filer. Kan kanskje være lurt å vente til oppdateringa av PES09 kommer denne uka da. Har ikke hørt om noen moves med den kombinasjonen. Tror L1, L2 og R1 er filming. Nærmeste jeg kommer. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Ok. Takk. Det er ikke moves. det er det som vises ved siden av spilleren din når du spiller. hold inne alle de svarte bak knappene og trykk på firkant, x etc.. Er no lag taktikk eller no.. Lenke til kommentar
Shalashaska Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Åja. Trodde du mente alle knappene samtidig. Er vel L2 + X,O, firkant eller trekant som du kan bruke til å sette taktikker underveis i spillet. Velger hvilken taktikk som skal høre til hvilken knapp under "Tactics" i menyen. Endret 3. november 2008 av Shalashaska Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Hei. Er det nå lagt ut noen option fil for transfers. Isåfall hvordan laster man ned denne? Lenke til kommentar
intheass Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Se forumet på pesnorget.net, jeg fant ihvertfall der... Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Ok. Man må ha bruker for å lese på forumet der. Jeg lagde en bruker men kommer ikke inn. Vet ikke hvorfor. Er noe error. Du hadde ikke giddet å kopiere bruksanvisningen inn her? Eller kan du eller noen andre fortelle kort hvordan dette gjøres? Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå