OscarMike1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Noen som har klart det samme som meg, få riper i displayet? Når man har en telefon med høy oppløsning er ikke dette fullt så kult.. jeg vet det finnes et middel man kan smøre på som renner ned i ripene så de forsvinner. Men hva heter det? Noen som vet? /Eirik Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Noen som har klart det samme som meg, få riper i displayet?Når man har en telefon med høy oppløsning er ikke dette fullt så kult.. jeg vet det finnes et middel man kan smøre på som renner ned i ripene så de forsvinner. Men hva heter det? Noen som vet? /Eirik Du har en 7650 som du valgte fremfor 3650? Med 3650 kunne du bare skiftet deksel.. :wink: Vet at det finnes en slik lim aktig greie på tube, men tror ikke den funker særlig bra.. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Ville ikke ha en telefon med utskiftbart deksel - de tåler mer, men, vet ikke, synes en telefon uten utskiftbare desksel virker proffere Men det er en annen diskusjon. Du sverger til 3650, jeg til 7650, vi lar det ligge der Bang Oluffsen (eller hvordan det staves) har det sikkert! Lenke til kommentar
fredrikege Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg tror at Clas Ohlson har det produktet du er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå