Gå til innhold

Anbefalinger av antivirus prog.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som er aktive på denne delen av forumet og virkelig kan dette bruker og anbefale denne gratis pakken: Avira Free som anitvirus, Malwarebytes' Anti-Malware eller SUPERAntiSpyware som Spyware og Comodo eller Online Armor Free som brannmur.

 

Denne pakken er utrolig bra og gratis og du skall være utrolig flink viss du greier og bli infisert med denne pakken!

 

 

Edit: Opps, var vist bare antivirus du skall ha :p Jaja, Avira Free er noe av det beste du får og i tilegg er det gratis! Men anbefaler deg og vurdere "pakken" som jeg nevnte over...

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Takk for mange forslag :D

 

Men en ting til.

 

Er det lurt å bruke 2 antivirus programmer? Ha 2 antivirus programmer på pc-en altså. Liksom hvis jeg har AVG og en annen?

 

Nei, det er veldig viktig og ikke ha 2 antivirus programer. Systemet kommer til og bli veldig ustabilt siden virus progamene kan begynne og angripe hverandre...

Lenke til kommentar

SAS er ikke et virusprogram, det er et spyware program og det kan du ha sammen med et virus program uten at noe skjer.

 

Edit: Jeg vill ikke anbefale deg og bare ha SAS, du burde også ha et virus program og viss du vill ha skikkelig overkill beskyttelse så kan du vurdere en brannmur (bortsett fra den som er i windows), Online Armor og Comodo er 2 gratise brannmurer som er utrolig bra :)

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...