maXini Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Heisann ^^ Jeg lurte på om noen kunne anbefale meg en bra antivirus program? Bruker AVG nå for tiden, men den finner ikke alt. Og Norton suger. Kan StopZilla være et bra program? Bare å komme med forslag Takker for svar. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har du prøvd SuperAntiSpware? Litt rart navn men finner det meste Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) ´. BitDefender Total Security. ´. Kaspersky Antivirus. Endret 2. november 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) De som er aktive på denne delen av forumet og virkelig kan dette bruker og anbefale denne gratis pakken: Avira Free som anitvirus, Malwarebytes' Anti-Malware eller SUPERAntiSpyware som Spyware og Comodo eller Online Armor Free som brannmur. Denne pakken er utrolig bra og gratis og du skall være utrolig flink viss du greier og bli infisert med denne pakken! Edit: Opps, var vist bare antivirus du skall ha Jaja, Avira Free er noe av det beste du får og i tilegg er det gratis! Men anbefaler deg og vurdere "pakken" som jeg nevnte over... Endret 2. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har du prøvd SuperAntiSpware? Litt rart navn men finner det meste Superantispyware er ikke et antivirus program Jeg bruker avira antivir(gratis, men du kan få den i betalversjon) også onlinearmor(brannmur) du kan også bruke comodo firewall. Har hørt at nod32 er bra Lenke til kommentar
maXini Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Takk for mange forslag Men en ting til. Er det lurt å bruke 2 antivirus programmer? Ha 2 antivirus programmer på pc-en altså. Liksom hvis jeg har AVG og en annen? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Takk for mange forslag Men en ting til. Er det lurt å bruke 2 antivirus programmer? Ha 2 antivirus programmer på pc-en altså. Liksom hvis jeg har AVG og en annen? Nei, det er veldig viktig og ikke ha 2 antivirus programer. Systemet kommer til og bli veldig ustabilt siden virus progamene kan begynne og angripe hverandre... Lenke til kommentar
maXini Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Åja okei. Siden jeg lasta ned SAS, men den sikkerhetssenteren finner ikke virusbeskyttelse. Og nå står det "Ikke overvåket" Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) SAS er ikke et virusprogram, det er et spyware program og det kan du ha sammen med et virus program uten at noe skjer. Edit: Jeg vill ikke anbefale deg og bare ha SAS, du burde også ha et virus program og viss du vill ha skikkelig overkill beskyttelse så kan du vurdere en brannmur (bortsett fra den som er i windows), Online Armor og Comodo er 2 gratise brannmurer som er utrolig bra Endret 3. november 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
maXini Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Så, det kommer ikke til å skje noe hvis jeg har AVG, SAS og Online Armor f.eks? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, det vil fungere ypperlig sammen. For de har ansvar for hver sin oppgave... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så, det kommer ikke til å skje noe hvis jeg har AVG, SAS og Online Armor f.eks? Det er nesten det samme som jeg har. Bare jeg har Avira antivir, SAS, MBAM og online armor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå