Fenazon Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjøpte en tv for ca 1 år siden å det er etterslep på den når jeg spiller dvd filmer å grumsete sort farge. Har merket etterslep på HDMI å på scart. Noen som aner hva dette kommer av ? Har prøvd med masse innstillinger som støy reduksjon osv osv. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kjøpte en tv for ca 1 år siden å det er etterslep på den når jeg spiller dvd filmer å grumsete sort farge. Har merket etterslep på HDMI å på scart. Noen som aner hva dette kommer av ? Har prøvd med masse innstillinger som støy reduksjon osv osv. W2000 har ikke 100hz så det er naturlig at den produserer litt slep og hakking i raske bevegelser. Grønn fargen på skjermen er heller ikke blant de beste. Det er selvsagt vanskelig å diagnostisere når jeg ikke ser bildet på skjermen din og siden du skriver at du kjøpte skjermen for et år siden så er det mulig dette har oppstått? Eller har det vært slik hele tiden? Filmer vil ofte ha litt støy i sort uansett og dette kommer av at de er skutt på 35mm film og dette er et litt kornete format. Hvis du skal se hvor mye tv-en din produserer på egenhånd så kan du sjekke en pixarfilm og da vil du se hva tv-en selv produserer av støy. Du bør uansett skru av billedkorrigering som dynamisk kontrast og støy reduksjon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå