roonaldo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Jeg har et porblem med SIXAXIS kontrollen min. Når jeg trykker PS-knappen så søker kontrollen, men den klarer ikke å koble til PS3. Den funker kun når man kabler den til PS3..noen som vet hva som er galt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Klarer PS3'n å finne andre kontrollere eller headsett? Hvis den ikke klarer andre ting heller har sikkert bluetoothen i PS3'n gått i stykker. Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Klarer PS3'n å finne andre kontrollere eller headsett? Hvis den ikke klarer andre ting heller har sikkert bluetoothen i PS3'n gått i stykker. Ja den finner BD-Fjernkontrollen min...jeg er ganske sikker på at det kontrollen det er noe galt med siden det samme skjedde hos en kompis..jeg måtte spille kablet..burde jeg levere den inn til reperasjon kanskje? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Siden andre ting fungerer meg BT, men denne kun med kabel så høres det ut som en BT'en i kontrollen har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Er det kontrollen som fulgte med konsollet? Eller har du kjøpt v2. kontrollen? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sixaxis'en er jo laget av papir da...kjøp deg en DualShock Lenke til kommentar
roonaldo Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Siden andre ting fungerer meg BT, men denne kun med kabel så høres det ut som en BT'en i kontrollen har tatt kvelden. Hvis bluetoothen er gått i stykker dekkes det av garanti/reklamasjon? Er det kontrollen som fulgte med konsollet? Eller har du kjøpt v2. kontrollen? Det er kontrollen som fulgte med PS3.. Sixaxis'en er jo laget av papir da...kjøp deg en DualShock Ja..lurer på om jeg skal bestille fra dealextreme:P Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøv reset-knappen på undersiden av kontrolleren. Det er et lite hull bak der. Bruk en tannpirker eller noe slikt til å trykke med. Tror du må holde den inne i noen sekunder. Lenke til kommentar
MrLuggage Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg opplevde akkurat det samme i dag. Kontrolleren funket når den var koblet til med usb, men mistet kontakten når den ble koblet fra. For meg hjalp det heldigvis å slå og på PS3'en. Du kan jo teste om du får slått på konsollen ved å trykke på PS-knappen på kontrolleren? Hvis ikke det virker så tyder det jo på at bluetooth har sluttet å virke -- Luggage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå