int20h Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Intel Xeon med x86-64 Intel har tydeligvis innsett alvoret i AMDs Hammer og kommer trolig til å lansere Xeon x86-64 3,6 GHz innen kort tid. Prosessoren kan by på mange overraskelser og vil trolig ligge på et relativt akseptabelt prisnivå for desktop i løpet av mai. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er det bare meg eller virker det som om intel virkelig sliter med å få has på AMD? Og en annen ting...fint at dere får beholde saken. En ny server? Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Denne må jeg bare ha!!!!!!! :o Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Veldig morsomt. Jeg lurer virkelig på hvilket chipsett som støtter 1066mhz FSB?? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Veldig morsomt. Jeg lurer virkelig på hvilket chipsett som støtter 1066mhz FSB?? det er jo 1. April i dag da... Lenke til kommentar
lif Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hvilken dato er det i dag!!!??? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nåja, synes overklokking.no dro den spøken fryktelig langt da Hadde det bare vært 2. april i dag Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Så at tweak.dk også forsøkte seg, der annonserte de med at AMD hadde kjøpt opp Intel Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Var det ikke Microsoft som uttalte seg om at de ikke kom til å lage en windows version til som støttet hybrider fra Intel? Noe med at kodene til AMD og Intel ville være for forskjellige eller.no? Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er det bare meg eller virker det som om intel virkelig sliter med å få has på AMD? Og en annen ting...fint at dere får beholde saken. En ny server? mtp markedsandelen ville jeg si de har "has" på amd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Så dårlig spøk Trodde ikke noe på denne her. Da var OC spøken bedre :x Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 sett at dette er hw.no sin aprilspøk, som jeg er overbevist om, var det kansje ikke så lurt og skrive dette: og vil trolig ligge på et relativt akseptabelt prisnivå for "desktop" i løpet av mai. der bomma dere kraftig, ellers kunne det jo nesten vert troverdig... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Håper dette er aprilsnarr ellers ser det stygt ut for AMD. Men et hopp fra 3 til 3,6HGz virker mye og at prisen skal være "lav" avslører dere i hvert fall. *Håpe på aprilspøk* Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Vi skal legge ut en test i løpet av morgendagen, for å se om den kan tukte Opteron (elns.) hmm. da får vi se da.... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ikke særlig smart å uttale seg/annonsere produkter for andre selskaper på denne måten, selv om det er første april og selv om det er skrevet "trolig"... Vil håpe for hw.no at dette ikke er 1ste april spøken, man burde kunne finne på noe bedre enn dette... som faktisk var litt morsomt. AMD kjøper Intel var jo litt morsomt da Lenke til kommentar
Danny Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 haha sjekk for såvidt www.tomshardware.com microsoft kjøper linux hahaha noe så laterlig det er umulig å kjøpe linux da det er gratis Også at hammer utsetes i et år haha tror neppe da hadde intel fått ortnlig overtak Lenke til kommentar
muffe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvor er kildehennvisningene? Høres ut som en typisk 1. April nyhet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hehe, gikk nesten på den, før man så den delen om at teknologi som ikke egentlig kommer før om 9 månder lanseres nå. Ikke svarte om de ville gjort det litt synd at det ikke er sant da -og for en gangs skyld er heller ikke materialet oppgitt med kilde nederst, så manskjønte dette ganske fort, men et arti påfunn 1 april Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 haha sjekk for såvidt www.tomshardware.com microsoft kjøper linux hahaha noe så laterlig det er umulig å kjøpe linux da det er gratis Også at hammer utsetes i et år haha tror neppe da hadde intel fått ortnlig overtak Linux != Gratis kan dere lære dette snart? Åpen kildekode er ikke det samme som gratis programvare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå