Bobbylove Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Sure is! Håper han har Cajun dialekten der å. fet fyr. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ja, han har dialekten der og. Herlig skuespiller ja! Tror ikke jeg har hørt han uten den, selv i de seriene han har gjestespilt. Dog, aldri sett Black Snake Moan men det er en film han er med i. Kjempeglad for at vi får en ny sånn serie på FX. Sons of Anarchy er bare 13 episoder per sesong, Justified 12(?) og The Shield er ferdig. Så fint å ha noe lignende disse seriene, med et annet plot såklart. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Første titt på Stephen King i Sons of Anarchy Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Flere promoer for sesong 3 http://www.youtube.com/watch?v=1FEYVSkbkXM http://www.youtube.com/watch?v=MZjxHJzIRwQ Sesongstart natt til onsdag, ffs Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det kommer til å ta helt av i sesong 3 :-) Klarer nesten ikke å vente til onsdag!! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Gleder meg til sesongstart nå ! Ikke så alt for lenge til, vi har ventet lenge nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Satan, for en episode. SoA leverer igjen! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Herlig sesongstart. Startet veldig rolig, slik jeg hadde håpet og forsettet ikke så langt etter sesongfinalen egentlig. Ville at Hale skulle dø. Men litt sjokkerende at det faktisk skjedde. Trodde Hale kom til å forbli i serien lenge. Broren hans kan jo lett ta over som den store nye anti-SoA karaktern nå uansett, bortsett fra hu jævela hora Stahl(seriøst, hvem ønsker ikke å knocke ut hu?). Hun spiller egentlig rollen greit, hun klarer hvertfall å få oss til å hate karaktern hennes. Castingen er også herlig. Med en mini-rolle med Stephen King i en episode som kommer snart. Å Hal Brooks som faren til Gemma. Men det jeg er mest fornøyd med er at "Lem" eller Kozik kommer til å forbli meste av sesongen. Vær så snill å la denne mannen overta plassen til Half-Sack, om ikke mer enn bare plassen hans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hale døde? Det såg ikke eg. Såg han låg hardt skadet.... Så med mindre du antarting og ikke har lest noe me andre ikke vil vite så kanskje du skal spare oss for de opplysningene? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ehh, så du hodet hans eller? det var jo totaltsmadret, ingen sjangs om han overlevede det. Om han gjorde det så er han hvertfall handicapped resten av livet... men for meg så han temmelig død ut Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Skjer med hate, Jotun? Han overlever garantert slike skader, nei. Altså slik han ble skadet er ikke akkurat bare et skrubsår eller noen par episoder fraværende. Som sagt, idet minste blir han lam eller lignende. Dessuten ville det nok vært litt bedre om Hale forble borte så broren`s rolle i serien kan overta istede. Fordi han virker som kan bli en major-player denne sesongen, Charming-vise. Endret 8. september 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Gleder meg til sesongstart nå ! Ikke så alt for lenge til, vi har ventet lenge nå Enig. Slutten på episoden viser at denne sesongen kommer til å bli som de lovet. Veldig hardcore Ellers er jeg enig med Empire of Maury og Cryflopp angående Hale er dau. Når man blir overkjørt så brutalt at hjernenen ligger å flyter utover gata, og bror din og sjefen din ikke engang gidder å sette seg ned på huk for å sjekke etter en puls, da er man stein dau. Noe annet ville ihvertfall vært veldig merkelig. Liker også at det ser ut som Kenny Johnson kommer til å bli en regular på SOA. Likte han veldig godt i The Shield Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Han er så og si regular denne sesongen, han er vist med i 12 av 13 episoder hvis ting ikke er endret siden sist. For all del gi denne mannen en fast rolle i serien i sesong 4, som sikkert kommer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skjer med hate, Jotun? No hate, just love Bro! Neida, han dauer sikkert, det skal eg være enig i. Men ville vært typisk deg å vite noe om castingen fremover. Så eg bare tenkte at den promillesjansen for at han overlevde forsvant jo hvis du visste noe... Ikke noe mer alvorlig. Forøvrig: Fantastisk sesongstart. Veldig veldig spent på utviklingen for Jax nå. Eg tipper det blir en sånn "bra du gjorde dette, han var delaktig i drapet på en police" greie... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nei, faktisk så var jeg litt sjokkert over Hale. Har dog ikke lest noe annet enn castingen til sesong 3. Handlingen er jeg svært lite oppdatert på, siden jeg bare leser bloggen til Kurt Sutter. Fantastisk fyr, anbefales å leses innimellom. http://sutterink.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Å vi gleder oss til neste episode. Ohh yes? http://www.youtube.com/watch?v=ri0t1Ja5SS0 Lenke til kommentar
BadThings Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sykt happy for at Sons of Anarchy er tilbake, hadde jeg greid å ventet til sesongen var ferdig skulle jeg sett alt på en helg men det er jo umulig og vente når jeg vet det ligger ute. Klart en av mine topp 3 serier Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Hvem tror dere er de folka i bilen som skøyt ned folk, og kjørte over Hale? Det er trolig ikke noen irske, Cameron tror jeg ikke angriper SoA på den måten. Å har neppe de mulighetene nå, dessuten er vel Jimmy O gangske nøytral i den situasjonen og er vel den eneste irske med slike muligheter av de vi har blitt introdusert. Ettersom personen som ble drept(?) av Jax var litt meksikansk-aktig er nok Mayans som slår til når de får vite at så mange Samcro`s er samlet på et sted. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 God episode, litt synd det ikke blir full krig mot Mayans. Men kanskje for det beste, vil ikke miste så mange av de karakterne som har vært med i alle sesongene til nå. Nesten selv Happy. Episoden i dag var litt rolig med også litt roundup med hva som kommer til å skje, eller kan skje hvis det blir krig mot Mayans. Kult å endelig få se Lodi-gjengen "Grim Bastards" også i en liten del i dag(de som fant ut informasjon for Samcro om løytnaten til Mayans). Lurer på om vi vil få se den russiske mafiaen i serien snart, ettersom disse var den største gjengen True IRA selger mest våpen til bortsett fra Samcro. Litt bra at Cameron døde på slutten, men hva vil skje med ungen? Promo til neste episode http://www.youtube.com/watch?v=yQH_SpfIQlA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå