GeneralUser Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Ettersom det har blitt diskutert etter amerikansk sendetid i denne tråden siden serien kom ut for første gang har det blitt til en sedvane. Med andre ord så har det blitt til en selvfølge fordi det har vært vanlig å diskutere etter amerikansk sendeskjema. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Neeeeeeeei! Neineineineinei! RIP Bobby... Så du noe jeg ikke så? Så bare øyet i boksen og den videoen jeg, og folk kan leve selv med øye vekk og tortur gjennomgått. Ingenting som tilsier at Bobby må være død. For Marx er jo det å holde på Bobby fordi SAMCRO uansett hva vil angripe han mer lurt enn å drepe han med en gang. Ihvertfall hvis denne serien har noe form for logikk igjen i den utdaterte nøtta til Kurt Sutter. Endret 22. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Hadde faktisk trodd at det heller skulle blitt Nero enn Bobby. Hadde vært typisk at det hadde skjedd med han rett etter "selling all my business, going legit and to run my uncles farm!" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Nå ble jeg faktisk litt usikker, fikk vi noen gang sett at han Presidenten avslørte til kineserne hvor våpnene og alt det der var lagret? Etter "talen" hans i dag begynner jeg nesten å tro at han ikke avslørte dem, og at det er noen andre som tystet. Hvis jeg ikke husker helt feil da.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sjarmerende at Jax har begynt å lyve til sin egen klubb også (da han skjøt han andre fordi han mente faren tok selvmord, og så sa til klubben at det var fordi han hadde "innrømt" at han avslørte dem). Han er i tillegg en ekstremt dårlig pappa, han ser jo ikke barna sine annet enn hvis han tilfeldigvis stikker innom huset og de ligger og sover.. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Ser ut til han begynner å miste grepet om klubben og nå er han den eneste som vet at det kan være en annen potensiell rotte i klubben. Hadde ikke forventet at han faktisk var naiv nok til å tro at Marks ville levere tilbake Bobby når han ikke fulgte alle instruksene. Han er jo som han selv sa, i null posisjon til å gjøre et spill. Marks har ingen familie eller nære og er da heller ikke sårbar, noe som Jax er og Marks vil vise tydlige at han ikke enkelt og lett kan fjernes som andre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 RIP Bobby...Fortsatt ikke dau! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Haha. ikke besøk denne tråden før du har sett ny episode på onsdager. Når skal folk lære. Endret 5. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Some motherfuckers always to to iceskate uphill! Ikke gå inn i tråden tidlig på en onsdag å les før du har sett episoden. Sannsynligheten er at noen har sett episoden før deg og allerede kommentert. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Haha, skjønte ikke at det var ny uke. Gleder meg til dette er ferdig, for denne sesongen har blitt tilbrakt mer på mobilen enn jeg følger med. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Heh, samme her. Kan fort finne på å surfe litt mens jeg ser på. Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Hadde nesten forventet at Happy hadde ligget oppe på det lille fjellet i bakgrunnen med en jaktrifle for så å skutt hånden til Pope når han tok opp den Colten fra rompa til Bobby, men men. Selvfølgelig stoler dem på en fyr som stukket dem i ryggen et X-antall ganger allerede. (Det med tanke på at Happy er en krigsveteran og hadde på en måte vist noen marine skills) Endret 5. november 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Likte blikket til Gemma da hun hørte at Bobby var død. Skyldfølelse much..? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ungen til Jax er seriøst altfor creepy. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ungen til Jax er seriøst altfor creepy. Enig. Har lest litt her og der at enten er kidden verdens dårligste barneskuespiller, ellers portreterer han en unge som hadde en mor med narkotikaproblemer under svangerskapet veldig bra. Har jo 1000-yard stare verdig en Vietnam-veteran. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Kan være begge, men serien har generelt god casting synes jeg (fremdeles god casting betyr jack shit om bruken av skuespillerne er elendig). Men denne sesongen virker det som den har vært litt på latsiden. I mean, åpenbart amerikansk-italiener som latino? Noe slikt kan jeg aldri huske at serien har gjort. Endret 5. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Fy faen å jeg lo da jeg så "Joe The Boss" som hardcore mexican mc-member. Følte ikke han var verdens mest overbevisende meksikaner i den rollen Endret 5. november 2014 av GeneralUser Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ungen til Jax er seriøst altfor creepy. Jepp. Hører hjemme i en horror film den der kidden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Denne artikkelen er ikke oppdatert, men Gemma er vel sikkert nå ansvarlig for rundt 80 dødstall eller noe sånt. http://tvline.com/2014/10/23/sons-of-anarchy-season-7-death-toll-gemma-lie-tara/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå