Bobbylove Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Rescue me kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 The Shield kan enda tryggere anbefales Kongeserie! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 jeg kan støtte fredrik på The Shield, en helt fantastisk serie som jeg ble hekta på. Og må si det er den serien som har gitt meg mest, tenkt på den endel i ettertid Helt suveren! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg og, herlig serie. Skal starte på siste sesongen engang i jula, har ikke kommet meg lengre. Kurt Sutter er faen meg en dyktig showrunner for SoA, og The Shield er liksom grunnlaget til Sutter. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tok et gjennsyn med noen episoder fra sesong 1 i går å ble helt hekta på nytt! Ble mye andre perspektiver og så nye muligheter for neste sesong. Men en ting endret seg ikke, å det var at jeg kommer fremdeles til å savne Zach(half-sack) Lenke til kommentar
Suvana Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror jeg må kjøpe første sesongen av The shield, er passe flau over at jeg ikke har sett det allerede. Men fint å høre at så mange SoA folk liker serien, satser på at det er bra da. Denne serien er forresten genial, den har blitt en av mine absolutt favoritt serier, selv om den bare har rukket å spille inn to sesonger. Ble hekta etter første episode i september i fjor, like etter den begynte på amerikanske skjermer. Veldig synd den ikke har blitt større, kjenner ikke en eneste person som har hørt om serien. Den er jo 1000x ganger bedre enn mye annet populært piss som går på tv, som gossip girl osv. Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hørte at the shield ikke skulle være så bra så jeg gadd aldri å begynne på den. Men etter så mange av dere anbefalte den så måtte jo jeg nesten skjekke den ut. Endte opp med at jeg snart er ferdig med sesong 3 2 episoder igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vanvittig avslutning... Denne serien er helt nydelig å samle opp episoder og se intensivt. Blir jo helt hekta. Fullstendig. Er sikkert lett å finne, og teit å spør osv, men orker ikke lete. Når er fortsettelsen på plass i tv-boksene overseas? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ikke noe er bekreftet, men blir nok starten av september som vanlig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Riktig riktig... DET var lenge til Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Yes, da er "Lem" bekreftet tilbake i sesong 3. Kan nok bli en større favoritt i serien også hvis han får mer screentime. Eller tar han opp litt av tomrommet som blir borte hvis Half-sack dør? Kenneth Johnson, who had a small role in the "Sons of Anarchy" Season 2 finale, will be back for the show's third season, which arrives in September on FX. He'll once again play Kozik from the Tacoma chapter in six episodes of Season 3. Johnson played Lem on "The Shield" and was also a member of the cast of "Saving Grace." http://featuresblogs.chicagotribune.com/entertainment_tv/2010/03/lie-to-me-fox-so-you-think-you-can-dance.html Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Enda en skuespiller bekreftet for sesong 3 som starter innspillingen om tre uker. Paula Malcolmson fra Caprica, Deadwood og Lost http://featuresblogs.chicagotribune.com/entertainment_tv/2010/04/sons-of-anarchy-season-3-.html Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Stephen King skal faktisk ha en rolle i den nye sesongen. Min favoritt forfatter, og en av "gudfedrene" til Lost. http://hollywoodinsider.ew.com/2010/05/06/exclusive-stephen-king-to-appear-on-sons-of-anarchy/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Siste updaten fra Kurt Sutter(som har lagd Sons of Anarchy) fra bloggen hans: (Bekrefter at Stephen King er med i episode 3 i sesong 3) We just locked picture on 301 and everyone is very excited. Directed by "Shield" alum, Stephen Kay, the network had very few notes -- which is a good sign. The season picks up a few days after the season two finale and the episode is about Jax's emotional journey through the devastation of losing a child. It's so interesting for me as a writer to explore these emotional avenues now being a father myself. I wrote a script years ago called Delivering Gen which was all about a man's inability to be a father. I remember some parental watch group read the script and pointed out to me and my agent, Nicole Clemens, who was also single at the time, that the baby in the movie is in life-threatening peril more than a dozen times. Our response was, "Really?" We were a little detached. But now that I'm a father, those scenes, those moments are much harder to write. And hopefully, deeper. Wow. As usual, I've taken a left turn down Dark Drive. So about that update -- 302, directed by another "Shield" alum, Gwyneth Horder-Payton, came out great. I will say there's a scene near the end that rivals the tattoo removal sequence in season one. It makes me giggle. I haven't seen 303 yet. That too, directed by a "Shield" alum, Billy Gierhart. Looking forward to seeing Stephen King in that one. 304 is being shot by one of my favorite directors, and another "Shield" director, Guy Ferland (do you see a pattern?). 305 is being prepped, Gwyneth is helming that one as well. 306 is written. And I'm avoiding writing 307 at this very moment. It's due a week from today. http://sutterink.blogspot.com/2010/05/season-3-update-sort-of.html Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Så fett at Lem skal være mer med! Skrev denne posten mest så jeg skal ha denne tråden i mine favoritter igjen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Sesong 3 kommer 7. September, og SoA får "søsterserie" Up first will be "Sons of Anarchy," launching on Tuesday, September 7. Kurt Sutter's biker drama will attempt to carry through on the momentum of a powerhouse second season that earned Television Critics Association Awards nominations, if not Emmy recognition. http://www.hitfix.com/articles/2010-7-15-fx-sets-fall-premieres-for-sunny-anarchy-terriers-and-league Litt om søsterserien, "Terriers" The following night, on Wednesday, Sept. 8, FX will premiere "Terriers," from creator Ted Griffin ("Ocean's Eleven") and executive producer Shawn Ryan ("The Shield"). Donal Logue and Michael Raymond-Jones star in the story of two unlicensed private investigators with maturity issues. Liten teaser til "Terriers" http://www.youtube.com/watch?v=BsGB6wszAbc Endret 15. juli 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Første promo til sesong 3, looks like it`s gonna get darker from now on... http://www.youtube.com/watch?v=YmuLQVetvyg Hører også at Terriers er dritbra ifølge kritkere på Twitter, så tror det kan trygt anbefales å følge med på til høsten. Den serien er forresten produsert av Shawn Ryan fra The Shield. Som er så å si forløpern til SoA nærmest. Endret 27. juli 2010 av Empire of Maury Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Neste sesong ser veldig bra ut :-) Endret 28. juli 2010 av JimRamse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Da er det bekrefta at Titus Welliver også retunerer i sesong 3. For de som har savnet han siden Lost og forrige sesong av SoA. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Ses 3 blir nok drit fet:D Er det Renee fra true blood jeg ser på det lille bildet, Empire? (Terriers) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå