Hotel Papa Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvordan er årets sesong? Har ikke fått sett no særlig på det, alt for opptatt med skole og andre ting. Holder den nivået til de foregående sesongene? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hvordan er årets sesong? Har ikke fått sett no særlig på det, alt for opptatt med skole og andre ting. Holder den nivået til de foregående sesongene? Tja, den er iallefall verdt å se. Drar seg kraftig til halveis i sesongen og ut til slutten Lenke til kommentar
McIvar1 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Og når det er thanksgiving så sendes ikke SOA, var det sånn jeg skulle forstå det? McIvar Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Og når det er thanksgiving så sendes ikke SOA, var det sånn jeg skulle forstå det? McIvar Det stemmer. Ingen episode denne uken. Kommer sterkt tilbake neste onsdag forhåpentligvis Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 I siste episode må det skje en god del Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Var så brennsikker på at episode 12 var sesongavslutning, da jeg ikke sjekka dette før jeg så den. Glad det ikke var det as! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Gode prestasjoner all over. Jimmy Smits er min favoritt. Måten han trøster Jax på slutten der var fint og se. Satt med en sigende frykt for at han skulle gjøre noe uventet. Ganske lei Juice nå. All mishandlingen han setter seg selv igjennom. Liker Juice egentlig, men gir litt for mye faen nå merker jeg. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 "Not the hair" Tig 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jaja, da var den sesongen over. Stakkars due.. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 FOR en episode! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Sutter i et intervju på Vulture. And she ultimately goes to Unser for comfort. Is he ever going to die of cancer or what? [Laughs] It’s not that I planned it this way, but the guy who should have died the first season is maybe gonna be the only guy left standing at the end of it all. 2 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Satan også, jeg kjenner jeg blir litt forbanna.. Edit: Men det er vel til det beste, så ingen kan finne på å sitte igjen med et inntrykk av at dette er en livsstil som kan anbefales. Endret 11. desember 2013 av CurSe Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Litt skuffende for å være helt ærlig. Hadde et lite håp om at Tara kom seg unna. Skal Charlie Hunnam være med i neste sesong også? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Selvfølgelig. Det er jo Hunnam som senker inn seertallene. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Neste sesong starter nok med at Jax slipper ut. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hadde nok ikke hvert mye SOA uten Jax altså. Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ja, hva skjer med Juice nå da? Sikker på det skulle slutte med Juice i samme haugen på kjøkkenet jeg.. Ender vel med at Jax får skylda for drapene nå da, eventuelt så slipper han fengsel og alt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Jævla synd med Tara.. Jeg pleier å være en av de siste som "ser ting komme", virker det som.. Men, denne gangen så jeg på laaang avstand at Tara kom til å bli drept av "Mama".. Fuck! Dritt lei den dama.. Hun gjør altfor mye skitt hele tiden.. Heier på Juice, synes han får masse pepper, men ja, han har vært i negativt lys i altfor mange sesonger nå.. Og ja, Jax slipper ut, derfor dette her skjedde, slik at han ikke havner i fengsel og kan bli med i neste sesong.. Sier det igjen, i denne serien som andre, det er blitt litt for populært å drepe viktige karakterer.. Det er ikke overraskende lengre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå