Noiz Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Helt greit. Ikke noe å løpe etter. Ville heller flytta på rumpa mi å få sett The Shield hvis du er SoA-fan og enda ikke har. Shield skal eg se, såg ferdig SoA rett før fagprøven, og trur ikkje det er ein god ide og begynne på shield på kvelde nå under fagprøven. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Også må du få med deg Justified, hvis du ikke har sett det enda. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Også må du få med deg Justified, hvis du ikke har sett det enda. Justified har eg sett, rå serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Still, flytt på rumpa di gutt. The Shield har denne fyren. (Som en mann) Og mange mange flere kjente fjes fra Sons of Anarchy. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Falt ut av S05 etter episode 3 denne gangen grunnet jobb å gikk litt i glemmeboken frem til i går. Så ep 1-10 i går og 10-13 i kveld. SOA begynner å bli farlig nærme min favoritt serie noensinne! Men må si min favoritt scene/sitat er ep 1 eller 2 når Happy sier "Angry pirates?" hahaha. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. januar 2013 Del Skrevet 9. januar 2013 Ferdig i kveld! Vi sparte hele sesongen til den ble ferdig denne gangen, men ikke tid til å ta den før jul, så ble nå.. så den på noen få dager! Må si at denne sesongen hadde mye futt i seg! Kongeserie! Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hva heter hu dama som blir slått ned med skateboard? Fy faen hu er strøken! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Lindsay Lohan Taryn Manning. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 da har jeg sett alt! beste serien 3 Lenke til kommentar
nybb Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Beste serien er det vel ikke, men det er jaggu en heftig serie med mange sterke karakterer! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Dette vil bli den nest-siste sesongen av serien, da serieskaper Kurt Sutter senest i forrige uke bekreftet at sesong 7 blir seriens siste sesong. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er godt i gang med å se hele SOA en gang til. Mange små detaljer jeg har glemt gitt. Synes faktisk serien er enda bedre nå. Trist at det bare er 2 sesonger igjen, men har han fortalt historien så har han fortalt. Sutter dukker garantert opp med noe nytt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er jo seriøst snakk om prequel-serien, men Sutter begynner å bli sliten så kommer til å ta et års pause fra SoA etter sesong 7 og serien er ferdig. Kanskje også jobbe smått med Diva. Killer. Clown. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 For dere som ikke har sett den. Her er de to første trailerne for sesong 6 med innhold fra den kommende sesongen. http://www.youtube.com/watch?v=vmNvZAFzxSk (Dessverre inget bedre klipp av akkurat denne) http://www.youtube.com/watch?v=EusEhyywgYw 1 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Herlig, håper vi får se mye til Donal Logue. Lenke til kommentar
Qake Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Bare en uke igjen Endret 3. september 2013 av Qake 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 HOLY FUCKING FUCKITY FUCK! Satt og lurte hele episode på hva som var greia med den guttungen. Så ikke for meg det som skjedde på slutten der. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Ble veldig overrasket selv over hva som skjedde med den gutten. Utenom det så var det en veldig rolig sesongstart i mine øyne, ingen "dæven jeg gleder meg til neste episode"-følelse, men jeg blir jo å følge med videre likevel. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Kim Dickens er garantert MILF. Gøy å se nok en Deadwood-veteran til serien. Helt grei sesongstarten, men gulltiden til SoA er over for min del, men fremdeles en ganske grei serie. Bedre enn f. eks Dexter nå. Endret 11. september 2013 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå