dysfunctional Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Beste bildet fra sesong-finalen: 4 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Ler av Jax-hatersa! Om man sitter og hater hovedpersonen i en serie som handler om å bygge opp en kriminell 'boss' fordi han er så slem, så anbefaler jeg heller at man skrur av og tar en titt på Happy Endings hvor alle er snille mot hverandre og ingen er uvenner =))) Nok engang. Forskjell på hat og misliker. Og noen av oss har fra starten av følt at serien ikke handlet om(hadde fokus på) å bygge opp en "kriminellboss" i Jax. Men heller at serien prøvde å få fram historien om en person, en familieperson som prøver å komme seg bort fra kriminaliteten(eventuelt endre den kriminelle organisasjonen til en lovlig en). Og akkuret dette ser det ikke ut som vi får. En helt logisk retning i serien. Jax blir Clay, man kan ikke være sjef uten å gjøre tøffe ting, "the gavel corrupts" etc etc. Men, som sagt, noen av oss hadde håpet at han ikke skulle ta den retningen. @Jefe Kim Coats sitatet fra dette intervjuet: http://insidetv.ew.com/2012/12/04/sons-of-anarchy-season-finale-kim-coates-tig-fate/ 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Morsomt sitat slutten av forrige side, og morsomt bilde nå øverst. Humrer litt hver gang jeg ser personer som holder pistolen horisontalt. Totalt upraktisk og ser litt teit ut. Hjelper ikke at det er Bobby som holder de heller. Haha. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Hvis man tror serien handler om å bygge opp en slem kriminell boss har man misforstått noe grovt i de foregående sesongene. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Humrer litt hver gang jeg ser personer som holder pistolen horisontalt. Totalt upraktisk og ser litt teit ut. Hjelper ikke at det er Bobby som holder de heller. Haha. Og det blir så mye bedre når det er Bobby også 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Bobby kommer nok til å få mange roller i diverse julefilmer når han blir hvit og grå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Er det bare meg eller har han blitt sykt mye feitere? Mye mulig han var god og rund i S1 også, men i S5 har han jo den verste kulemagen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Han har vel alltid hatt noen ekstra kilo å gå på, men det er godt mulig. Chibs har i hvertfall blitt slankere. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 "Glemte" Jax skjorten i cart'en på FX shop en ukes tid, fikk 15% avslag Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fikk 10. Hvilken str kjøpte du i? Bikker akkurat 180 og tok i L. Bedre at en er litt stor enn litt for liten. Ting jeg har derfra er uansett i L, så satser på at det er good fit. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fikk 10. Hvilken str kjøpte du i? Bikker akkurat 180 og tok i L. Bedre at en er litt stor enn litt for liten. Ting jeg har derfra er uansett i L, så satser på at det er good fit. Tok sjansen på XL. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvem er the bag lady? Prøvde å google det uten hell. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 (endret) Har sett alle 5 sesongene på litt under 1 veke, heilt klart ein genial serie. Er fortsatt -40% på http://www.cdon.no/m...go_(l)-21218632 EDIT: 20 nå :S Endret 13. desember 2012 av Noiz 1 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Hvem er the bag lady? Prøvde å google det uten hell. Det er hun uteliggeren som du har sett gjennom alle sesongene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Traileren til Pacific Rim kom i natt. Charlie Hunnam (Jax) har hovedrolle i monster-filmen fra Guilermo Del Toro, mens Ron Perlman (Clay) har en av birollene. Noen andre tv-skuespillere i rollene og, som Idris Elba (Luther) og Charlie Day (It`s Always Sunny In Phildelphia). 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Ahh, nå skjønner jeg hva de skulle med det budsjettet. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Noen som har sett Outlaw Empires? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Helt greit. Ikke noe å løpe etter. Ville heller flytta på rumpa mi å få sett The Shield hvis du er SoA-fan og enda ikke har. Endret 14. desember 2012 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå