Filmvenn Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Søren, jeg leste jo det i grunn tidligere i forbindelse med castingen. Tenkte ikke på etternavnet. Endret 22. november 2012 av Maury Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det Bobby gjorde, får meg til å tro at også Bobby har en rolle i drapet på Jax`far. O.o Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg satt på jobb i stad og tenkte litt... Clay har sagt at det beste i livet var å oppdra Jax. Han har alltid kalt han "son", selv i siste seongen etter alt som skjedde. Han ville ikke ta dealen med Romeo og Luis om å drepe Jax. Han ba Nomads om å få "birth certificates", o.l papirer fra safen, og Bobby gikk rett til Clay etter at Jax betrodde seg til han og Chibs om at Clay sto bak drapet på JT, og drapsforsøket på Tara. Hva om Clay faktisk er faren til Jackson? Min teori er at de papirene Clay hadde i safen, er det beviser for at han er faren til Jackson. I tillegg tror jeg Bobby vet om dette, siden han gikk til Clay og sa "I'm here to keep you alive" siden han skjønte at Jackson kom til å drepe Clay etter det han sa. Neste episode heter også "Darthy". Darth Vader? I am your father? Er jeg helt ute og kjører her? 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Men hvorfor holde det skjult? Edit: fordi de fikk jax samtidig med at gemma og JT var sammen? Endret 24. november 2012 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Er jeg helt ute og kjører her? Synes dette egentlig hørtes som en fin teori. Men samtidig ville jeg ikke likt det. Clay som faren til Jax, nja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Men hvorfor holde det skjult? Edit: fordi de fikk jax samtidig med at gemma og JT var sammen? Stemmer! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Tror du ikke det vil være lettere å tilgi utroskap enn mord? Men ja, det kan være du er inne på noe. Skal bli spennende å se Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 (endret) Vel Jax virker jo til å være mye mer hensynsfull og god i bunnen enn Gemma og Clay som kun er ute etter egen vinning. Hvis man ikke tenker at minus og minus blir pluss blir han litt for ulik. Han virker alt for lik J.T. til å ikke være sønnen hans, selv om han begynner å få en mørkere og mer hensynsløs side i sesong 5, eller Jax er vel i bunn og grunn god, men valgene han tar er stort sett basert på følelser og humørsvinginger. Uansett så tror jeg Bobby vet noe om fortiden som ikke har kommet frem enda. Endret 24. november 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg satt på jobb i stad og tenkte litt... Clay har sagt at det beste i livet var å oppdra Jax. Han har alltid kalt han "son", selv i siste seongen etter alt som skjedde. Han ville ikke ta dealen med Romeo og Luis om å drepe Jax. Han ba Nomads om å få "birth certificates", o.l papirer fra safen, og Bobby gikk rett til Clay etter at Jax betrodde seg til han og Chibs om at Clay sto bak drapet på JT, og drapsforsøket på Tara. Hva om Clay faktisk er faren til Jackson? Min teori er at de papirene Clay hadde i safen, er det beviser for at han er faren til Jackson. I tillegg tror jeg Bobby vet om dette, siden han gikk til Clay og sa "I'm here to keep you alive" siden han skjønte at Jackson kom til å drepe Clay etter det han sa. Neste episode heter også "Darthy". Darth Vader? I am your father? Er jeg helt ute og kjører her? http://insidetv.ew.com/2012/11/24/sons-of-anarchy-charlie-hunnam-ron-perlman/ We had gotten through the worst of the season and only had two episodes left, so I started to give him the old nod or good morning or something. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tja .. jeg tror kjærlighet er Gemmas viktigste drivkraft, men spillet bringer henne av og til på vidvanke. Hun er en dyktig og smart manipulator, men det er rett og slett ikke mulig å ha så mye kontroll som hun ønsker over den brokete forsamlingen hun elsker, og derfor mister hun av og til grepet. Clay er nok oppriktig glad i Jax, omstendighetene til tross, selv om han ikke er hans biologiske far. Hvis det var meningen at neste episode skulle avsløre dette, tror jeg ikke den ville ha et navn som henspilte til verdens mest kjente overraskelsesfarskap. Tror Sutter kødder med oss. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Han duden som banka opp Otto da, kan det være faren til Tara? Familien hennes har vi jo ikke sett noe til, og alderen kan vel stemme? Episodenavnet kan jo da også stemme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Tror heller det er mannen eller slektningen til sykepleieren Otto drepte. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Anbefales: http://insidetv.ew.c...yan-hurst-opie/ Warning: Videoen er sterk som helvete. Elsker de gutta. Endret 26. november 2012 av Jefe Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Nei. Ser jo ut som en liten guttunge etter å ha tatt skjegget. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Sykt, hadde ikke sett at det var han hvis jeg møtte'n på gata.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hehe. Jeg husker Wanted. Egentlig ganske kul serie, litt Fastlane-aktig, som tiltross for sine hindringer fungerte bra. <3 Rashida Jones fra Parks And Recreation, Lee Tergesen fra Oz og Hurst hadde noen av birollene i serien. Også vel og merke seg, Gary Cole hadde hovedrollen (!). Den barnerumpa iforhold til Opie. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Husker også Wanted. Gikk relativt seint på kveldene, så det var akkurat at jeg rakk å se det før jeg skulle på skolen dagen etter. Helt glemt at Ryan og Rashida var med der. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Anbefales: http://insidetv.ew.c...yan-hurst-opie/ Warning: Videoen er sterk som helvete. Elsker de gutta. Å fytti hælvette. Det er når en ser slike klipp at en skjønner hvor sterkt forhold man får til TVserie karakterer. Fikk klump i halsen, sterke saker! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Endelig kan jeg entre denne tråden! Har blitt anbefalt SoA for lenge siden, men startet å se på det når Netflix ble lansert i Norge, de hadde tross alt 3 sesonger. Så fra da til nå, har jeg sett alt som er kommet ut hittils, og er på S05E11! Så de to første sesongene på en uke Fantastisk bra serie, og virkelig jordnær føler jeg. Gode skuespillere og bra historie gjør at man føler med karakterene når det skjer noe. Gleder meg til å se hva som skjer de to siste episodene av sesongen nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå