L4r5 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 FAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!! Kan ikke bare avslutte sånn! :o Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Oh my god... o_o Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Uff, håper han overlever... Hvem tror dere står bak hittet på Jax og Chibs? Pope? Og de må nesten også gjøre noe med Clay snart.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Hadde ikke overrasket meg om det var Clay som stod bak angrepet på Jax også Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Kan ikke tro at de dreper Abel, kanskje blir lam eller mister et bein/arm. Det å drepe han blir for mye, selv om Sutter & co plutselig kunne finne på å gjøre det å. Tipper Clay var den som sto bak angrepet på Jax og Chibs også, han får med det fokuset over på Pope. Enig med Maury også, litt lite bruk av Pope. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Syyk slutt! Ble ikke veldig imponert over skuespillet til Joel Mchale, men kan ikke dømme noe særlig enda. Hadde vært merkelig om de velger å drepe Abel som vi i utgangspunktet så vidt har sett noe til. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Neeeeeeeei. Faen for en intens slutt på dagens. Denne sesongen har vært bra, kanskje ikke like bra som sesong 4 (minus del 2 av sesongfinalen), men en ting jeg har irritert meg på er den lille bruken av Pope. Hvis Pope skal være årets utgave av Jimmy O eller Zobelle så synes jeg de gjør det dårlig, kanskje et annet game med Pope, men allikevel. Kan tenkes at Pope blir en "long lasting badguy" og Kurt ikke vil bruke ham for mye for tidlig. Skulle gjerne sett mer av ham også, dog jeg regner med at det kommer. Herlig sesong så langt. Kan godt hende denne topper 4'ern når vi snakker sesongslutt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Nok en overdrevet episode, spør du meg. For mange klimakser, for mange konflikter. Blir helt matt. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Clay må dø nå. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Begynner å bli lei av at Gemma skal være så jævlig til dramaqueen, så dette lover jo ekstremt dårlig for min del. Blir nok mye uffameg så slemme folk er med meg fremover... Og selvsagt Clay som står bak hittet på Jax og Chibs Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Hard og rettferdig slutt! Ser ut som at vi har noen spennende episoder i vente. Kuleste hadde vært om Jax fikk vite om Juice, slik at han ikke trenger å bekymre seg for Eli.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Merkbart å se hvor mye Jax har endret seg til slik Clay er. Ett fint eksempel er han som han tok armen rundt og drepte på taket. Når han var VP ville han kanskje latt han gå. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Han føler vel en større trang for å hevde seg da.. Det virker som at flere i crewet er litt overrasket over oppførselen hans, som for eksempel blikkene de gir han. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Han har blitt litt for brutal etter min smak, vanskeligere å "heie" på han når han oppfører seg på den måten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) @Hotel: Mye mulig. Eller det kan være en del av en naturlig prosess. Klubben indirekte "krever" at du blir mer som Clay før eller siden. Jax føler kanskje "sympati" med Clay mtp den rollen han har hatt, og klubben har i stor del gjort ham til den han er - noe som i hovedsak er negativt. Er mange strenger det spilles på nå. Klart at det bygges også på videre at det skal ligge klart for ses 6. Jeg liker det! Enig med deg CurSe. Dog er dette nok mer en fase tror jeg. Klarer ikke se for meg at dette blir slik Jax gjør ting så lenge serien går. Må være noe mer liksom. Mer grått, mindre sort/hvitt, if that makes sense. Endret 31. oktober 2012 av Jefe Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Men han kunne vel ikke akkurat latt han på taket gå heller. Det hadde sikkert blitt oppfattet som svakt av både klubben og niners. Du prøvde og drepe meg, men det går fint liksom. Som president så blir han vel presset mer inn i den rollen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Jeg synes ikke Jax er en god leder for klubben. Det kan virke som at mange av avgjørelsene ikke er helt gjennomtenkt og han har litt for mye følelser knyttet til det meste. Han virker usikker rett og slett! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Stakkars Jax vil jo bare ut sv klubben og leve et lykkelig liv med Tara og ungene... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 (endret) Er litt delt i synet på utviklingen jeg. Jax tar i mine øyne ansvar og utfører de vanskelige tingene. Selv om han har med seg "unholy one" så utfører han drapene selv. Jeg ser at de andre medlemmene er overrasket, men samtidig tror jeg han må være så brutal for å få den respekten en "prez" skal ha. På den annen side så blir han sårbar i lovens forstand, han kunne kanskje latt happy gjøre "dirty work" og på den måten ikke risikere lengre fengselstraff. Jeg liker utviklingen, det blir mer og mer "hamlet" i historie arken. Endret 1. november 2012 av indomitable Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 FAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!! Kan ikke bare avslutte sånn! :o Det samme kan vi si om dagens episode, blir veldig spennende å se hva som skjer neste uke. Må si jeg er litt bekymret for Juice, men håper han kommer levende fra det. Hvis jeg skal gjette så blir han kanskje benådet på et vis ved å si det han fikk høre fra Frankie, og det Clay sa til han om the Nomads i campingvognen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå