Koonlani Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Da var jeg ferdig med sesong 4, fytti helvete, kjørte igjennom nesten hele i dag, er snart der dere er, så blir vel ikke mye spoiling håper jeg har ikke lest noe her enda ^^ Forbered deg på å få følelsene i sving! Skal ikke si mer! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Og jeg som har synes de har vært i sving siden sesong 1..! Gleder meg til i kveld, da blir det sesong 5!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Så much win, faen for en awsome skuespiller Walton Goggins er. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Skjønte ikke helt greia på slutten. Hva var det i boksen Jax åpna og hvilken rolle hadde det? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 fra forrige episode, "bekreftelse" på at hun dama(Ashley Tisdale's gjesterolle) var død. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Sant. Hadde helt glemt det. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Det var vel bare en annen dame de fant hos Skeeter, right? De drepte vel ikke hun "ekte"? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Herregud, Goggins er en genial skuespiller! Og Tiggie, han har sine øyeblikk. Kul episode Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Meg. Da. Jeg. Så. Goggins. Litt av noen gjesteskuespillere denne sesongen. Må si åpningen minte meg mye om Max Payne. En spillserie som Sutter også liker ganske godt. Guttungen som var med spilte også sønnen til Lincoln i Prison Break. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Jeg likte den siste episoden. Mer balansert, med noen gode, gammeldagse skurkestreker og mer varme. Har blitt såpass "dårlig vant" etter hvert at jeg var helt sikker på at den pakken kom til å eksplodere. Det er som regel ikke måte på hva gutta må gjennomgå, men denne gangen var det det. Fint. Endret 10. oktober 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Husker ikke om det er nevnt her før, men Hunnam er signet for sesong 6 og 7 av SoA noe de aller fleste vet. Det kanskje ikke alle vet er at han har også nylig blitt spurt om å gjøre en sesong 8. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det antas at sesong 7 vil bli den siste. http://www.hollywoodreporter.com/news/sons-of-anarchy-renewed-kurt-sutter-fx-287031 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det var å anta for uker siden, men slik serien går nå - Slår ut orginale episoder av seriene 10 PM fra alle de store amerikanske kanalene (noe kabel-tv stort sett ikke gjør, spesielt på en hverdag) så kan FX få kjørt serien opp til sesong 9 minst hvis dette forsetter opp sesongen. Å kansellere noe som gir profit og samtidig kan ha mye kjøtt på beina er noe neppe FX kommer til å slippe så fort som i sesong 7 slik det går nå. Den artikkelen du refererer til tar bare i bakhånd det som faktisk er kontrakta for, ikke hva som er inne i hue til Sutter eller hva som faktisk kan skje. Sesong 8 eller 9 blir mest trolig den siste sesongen. Sesong 7 er for tidlig, spesielt slik serien går nå. Det kan hende at FX tillater pilotprosjektet til Sutter med kona Katey Sagal (Gemma) i hovedrollen for det. Spesielt hvis det ikke går ut over SoA både i form av Sagal på serien og tilgjengeligheten til Sutter. Mestparten av tiden vil gå til SoA og ikke det komiprosjektet. Sagal vil også kunne være tilgjenglig for begge, om seriene spilles inn på forskjellige tider av året og California (hvor mesteparten av FX-seriene spilles inn). Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Helt grei episode. Tig er forstyrrende bra. Venus og Tig, match made in heaven. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Litt av noen gjesteskuespillere denne sesongen. Må si åpningen minte meg mye om Max Payne. En spillserie som Sutter også liker ganske godt. Guttungen som var med spilte også sønnen til Lincoln i Prison Break. Og Sheriff Roosevelt er jo C-Note i fra Prison Break også En karakter jeg likte svært godt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Interessen daua? Må hande det til at han fyren som sa at Clay var bak innbruddene i hjemmene i Charming. Synes det var litt for lett med å være bare Clay, så jeg ville ikke tro at det var så lett. Men Sutter og Co ledet opp til avsløringen bra. Ah, castingen på denne sesongen er herlig. Litt skeptisk til Dave Navarro, men heck serien gjorde det tøft med Henry Rollins i sesong 2. Donal Louge blir kjempeherlig å få tilbake på tv-skjermen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Akkuat ferdig med sesong 3. Jimmy O'phelan har vært favorittkarakteren min så langt, type! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg hadde ikke turt å følge med i denne tråden hvis jeg ikke hadde sett alt allerede i frykt for spoilere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Neeeeeeeei. Faen for en intens slutt på dagens. Denne sesongen har vært bra, kanskje ikke like bra som sesong 4 (minus del 2 av sesongfinalen), men en ting jeg har irritert meg på er den lille bruken av Pope. Hvis Pope skal være årets utgave av Jimmy O eller Zobelle så synes jeg de gjør det dårlig, kanskje et annet game med Pope, men allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå