Entity extraction Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Men faen da JimRamse, hadde akkurat klart å dvele den værste sorgen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Se der ja, der var det en tråd om den nye yndlingsserien min. Er kommet meg til sesong 2, så har enda mye godt å se fram til. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hadde ikke lest så mye her, inntil du har tatt oss igjen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Hehe, kanskje en god idè. Regner med det ikke tar mere en et par dager før jeg henger med her Edit: Akkurat gjort meg ferdig med sesong 2. Fy faen for en sesongavsluttning! Endret 28. september 2012 av Mr. A Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Hehe, kanskje en god idè. Regner med det ikke tar mere en et par dager før jeg henger med her Edit: Akkurat gjort meg ferdig med sesong 2. Fy faen for en sesongavsluttning! Bare vent til treern. Det topper alt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Holder på med den nå. Er på episode 5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Holder på med den nå. Er på episode 5 Fri idag eller Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Johnny Lewis (Half-Sack) drepte ikke akkurat bare en helt ukjent huseier, men en huseier som har gitt husly til mange forskjellige produsenter og skuespillere før de ble store. Thomas Jane, Val Kilmer, Parker Posey o.s.v. Kids, dont do drugs. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Veldig mange sterke følelser etter å ha sett forrige episode. Håper de tar knekken på Pope og fengselsvakten ganske snart. Klarer nesten ikke å vente til neste episode. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Pope kommer nok til å være hovedskurken i et par sesonger nå, men fengselsbetjenten tror jeg ligger tynt an. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fengselsbetjenten fortjener et jernrør i bakhodet! Gleder meg til å se en ny episode i morgen! Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Ikke så mye action idag gitt, føler kvinnfolka tar helt av nå. Sporer på en måte litt av, selv om familieforholdet er en viktig faktor i serien generelt. Men synes det baler på seg med ekstremt mange problemer nå.. Alt var så mye greier i 1-2 sesong. Spent på hvordan samarbeidet med Nero går, og om han klarer holde seg borte fra Gemma.. Lurer også på hvem som ringte politiet.. Endret 3. oktober 2012 av iNzzain Lenke til kommentar
chaviar Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Sant at familieforholdet alltid har vært en sentral del av serien, men i det siste synes jeg det hele har tatt en vending mot uinteressante bitch fights. Hva angår action-elementet synes jeg det føles som om serien hele tiden forsøker å toppe seg selv med en ny dramatisk vending etter en annen for så å slenge på en forsøkt følelsesfull musikkmontasje mot slutten av episoden, og så gjøres det hele på nytt neste uke. Savner litt den faktiske intensiteten fra sesong 2, men jeg skal forsøke å ikke klage. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Aldri en kjedelig dag med Gemma Teller. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg elsker SOA! =D Midt i sesong 4 - ja jeg henger litt etter Fy fader jeg digger alt som skjer!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Da kan det være smart å holde seg unna denne tråden, de fleste av oss følger med på sesong 6, og det diskuteres hva som skjer i denne sesongen. Hvis du ikke har lyst til å spoile en veldig god serie. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Sesong 6? Sender du meg den, og resten av sesong 5, gjennom tidsmaskinen? Jeg har lite å gjøre i morgen. Ahh, teh funneh. Endret 6. oktober 2012 av Isbilen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg vet faktisk ikke hva jeg tenkte på... Har sittet og flyttet filer og diskutert Dexter med søsteren min i hele dag. Hun er på sesong 4 og jeg har nettopp begynt å se sesong 6. Tror det er på tide å legge seg snart. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Da var jeg ferdig med sesong 4, fytti helvete, kjørte igjennom nesten hele i dag, er snart der dere er, så blir vel ikke mye spoiling håper jeg har ikke lest noe her enda ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå